کد خبر 486367
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

کمیته فوتسال قصد دارد برای مسابقات گرندپری فوتسال که در کشور برزیل برگزار می‌شود، داوری را اعزام کند که در فهرست بین‌المللی نیست.

تصمیم عجیب کمیته فوتسالبه گزارش مشرق، مسابقات فوتسال گرندپری برزیل از ۱۳ آبان در کشور برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم با تیم‌های کلمبیا، آنگولا و اروگوئه همگروه شده است.

تیم ملی ایران در حالی در این مسابقات حضور دارد که با رایزنی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا یک داور الیت ایرانی هم برای قضاوت در گرندپری به برزیل برود. با این حال کمیته داوران و کمیته فوتسال در تصمیمی عجیب، قصد دارند داوری را به برزیل بفرستند که در فهرست الیت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم وجود ندارد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمیته فوتسال قصد دارد اسماعیل کمربسته را به عنوان داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات گرندپری به برزیل بفرستد. کمربسته داوری است که امسال درخواست کرد تا در لیست الیت قرار بگیرد و برای همین یک نماینده از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارزیابی عملکردش در دیدار تاسیسات دریایی با شهید منصوری قرچک به ایران آمد.

با این حال، آن مسابقه با بیرون آمدن تیم شهید منصوری از زمین، نیمه تمام ماند تا این داور هم به گفته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نمره قبولی برای حضور در لیست الیت نگیرد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس