۵ دیدار باقی‌مانده هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، پنج دیدار باقیمانده از هفته دهم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. در جدول لیگ برتر 5 تیم 13 امتیازی هستند و جدول در رده‌های ششم تا سیزدهم بسیار فشرده است.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

پدیده - نفت تهران؛ شاگردان منصوریان به دنبال دومین برد

شاگردان منصوریان هفته گذشته اولین برد خود را در لیگ برتر دشت کردند و اکنون با روحیه‌ای بهتر راهی مشهد می‌شوند تا سه امتیاز دیگر بگیرند اما حریف آنها هم تیم پدیده است که هفته گذشته توانست در اهواز در یک بازی پرگل 3 بر 2 استقلال خوزستان را شکست بدهد. پدیده 13 امتیازی که در رده هفتم جدول است می‌خواهد خود را به جمع بالانشینان برساند و نفت هشت امتیازی هم می‌خواهد از رده سیزدهم به رده یازدهم برساند. هر دو تیم می‌دانند مساوی نتیجه مطلوبی برای‌شان محسوب نمی‌شود.

سایپا- صبای قم؛شام آخر جلالی؟

سایپا بعد از باخت مقابل تراکتورسازی وارد بحران و حاشیه‌ای خودساخته شد. مدیرعامل و سرمربی باشگاه در رسانه‌ها علیه یکدیگر مصاحبه کردند و بیت‌الله رضایی حتی به طور تلویحی به مجید جلالی اولتیماتوم داد و صراحتا گفت که از نتایج تیم راضی نیست. سایپا دو باخت متوالی داشته و اگر در این مسابقه نتواند صبای قم را شکست بدهد شاید او دیگر سرمربی سایپا نباشد. صبای قم هم با علی دایی در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند 17 امتیازی شود و خود را به جمع مدعیان برساند. اگر سایپا در این مسابقه بازنده شود حاشیه‌های تیم دوچندان خواهد شد اما مساوی می‌تواند مثل یک قرص مسکن برای این تیم باشد.

راه آهن- گسترش فولاد؛ شاگردان فراز 16 امتیازی می‌شوند؟

راه آهن بعد از برد پرگل مقابل استقلال اهواز هفته گذشته از نفت تهران شکست خورد تا روزهای پرنوسانی پشت سر بگذارد. این تیم اکنون باید مقابل گسترش فولاد در خانه بازی کند. شاگردان تارتار برای اینکه ثابت کنند برد پرگل تیمشان اتفاقی نبوده می‌خواهند در این مسابقه هم پیروز شوند. فراز کمالوند سرمربی گسترش هم که از برنامه ریزی لیگ بخاطر تیم ملی ناراحت است می‌خواهد تیمش را 16 امتیازی کند و چهارمین برد تیمش را جشن بگیرد.

تراکتورسازی- ذوب آهن؛ جدال فوتبالی جمعی‌ از برترین‌ها

جذاب‌ترین بازی روز سه‌شنبه در تبریز برگزار می‌شود. جایی که شاگردان گل‌محمدی به مصاف قرمزپوشان تبریزی می‌رود. ذوب آهن و تراکتورسازی فقط برد می‌خواهند اما پیروز شدن در تبریز کار آسانی نیست، حتی اگر ذوب آهن هر 4 بردش را خارج از اصفهان کسب کرده باشد. تراکتورسازی هفته گذشته تیم سایپا را در ورزشگاه خالی از تماشاگر در تبریز شکست داد و ذوب آهن مقابل گسترش در اصفهان متوقف شد. باید دید جدال تاکتیکی و فوتبالی گل‌محمدی و تونی اولیویرا به سود کدام مربی تمام می‌شود. جمعی از بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه به میدان می‌روند.

فولاد- سیاه جامگان؛ تداوم بحران شاگردان اسکوچیچ

فولاد تنها تیم بدون پیروزی در جدول لیگ است که اکنون دچار بحران عمیقی شده و شاگردان اسکوچیچ اگر در این بازی خانگی نتوانند تیم سیاه جامگان که در رده چهاردهم جدول است را شکست بدهند وضعیت‌شان بسیار وخیم‌تر از گذشته خواهد شد. فرهاد کاظمی هم بعد از باخت به پرسپولیس اعتراف کرد که تیم خوبی در اختیار ندارد و برای اینکه این تیم شرایط خوبی پیدا کند باید خیلی با آن کار کرد. فولاد اگر در این بازی پیروز هم شود از رده شانزدهم یک پله بالاتر خواهد آمد ولی سیاه جامگان در صورت برد ممکن است دو پله در جدول صعود کند.

برنامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر

دوشنبه 4 آبان 1394

* پرسپولیس – ملوان انزلی (ساعت 17:45)

* سپاهان – استقلال (ساعت 15:00)

* استقلال خوزستان – استقلال اهواز (ساعت 17)

سه‌شنبه 5 آبان 1394

* پدیده – نفت تهران (ساعت 15)

* سایپا – صبا (ساعت 15:30)

* راه آهن – گسترش فولاد تبریز (ساعت 15:30)

* تراکتورسازی – ذوب آهن(ساعت 15:30)

* فولاد خوزستان – سیاه جامگان (ساعت 17)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    سوراختور آخه تیمه؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس