کد خبر 486033
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال گفت: خسرو حیدری با درخواست پرویز مظلومی امشب به اصفهان می‌رود ولی او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست.

به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت خسرو حیدری اظهار داشت: من روز گذشته به تهران آمدم ولی در جریان امور آسیب دیدگی خسرو حیدری بودم. او روز گذشته کار کرده و امروز هم فیزیوتراپی انجام داده است.

وی افزود: من از این بازیکن تست گرفته‌ام و شرایطش خوب بود. اما باید بپذیریم که حیدری چند روز است اصلا تمرین نکرده و با توجه به اینکه این بازیکن یک بازیکن استارت زن از کنار خط است باید شرایط سلامتی او هم در نظر گرفته شود.

نوروزی افزود: عضله خسرو حیدری با توجه به کار نکردن طی روزهای گذشته آمادگی کامل برای مسابقه سنگینی چون سپاهان را ندارد و به نظرم روی این بازیکن اصلا نباید 90 دقیقه‌ای حساب کرد و ریسک زیادی نباید در مورد او انجام داد.کادر فنی تیم استقلال از ما خواسته این بازیکن به اصفهان برود و طبق هماهنگی‌های لازم حیدری امشب به اردو اضافه خواهد شد.

وی همچنین در خصوص شایعه آسیب دیدگی آرش برهانی گفت: برهانی مشکل مصدومیت ندارد و در اختیار ما نیست.

نوروزی در پایان در خصوص آخرین وضعیت محسن کریمی نیز گفت: محسن کریمی شرایط خوبی دارد ولی با توجه به اینکه همه می‌گفتند او باید جراحی شود ما این کار را انجام ندادیم که خوشبختانه کار پزشکی ما روی این بازیکن جواب داد. کریمی باید آرام آرام و به تدریج اضافه شود و ان‌شاءالله روند آمادگی او روز به روز بهتر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس