کد خبر 485899
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

سران باشگاه آرسنال برای سرمربی فرانسوی خود به خاطر صدرنشین کردن قرمزپوشان لندن در جدول مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جزیره، یک پاداش در نظر گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه میرر انگلیس، باشگاه آرسنال به خاطر صدرنشین شدن توپچی‌ها در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، قصد دارد قرارداد سرمربی خود، آرسن ونگر را تا سال 2019 تمدید ‌کند.

قرارداد فعلی ونگر با آرسنال تا سال 2017 اعتبار دارد، اما پیشرفت چشمگیر این تیم در فصل جاری و نتایج تحسین‌برانگیز اخیرش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، سران باشگاه را ترغیب کرده است که قرارداد سرمربی فرانسوی تیم‌شان را برای دو سال دیگر تمدید کنند.

تمایل آرسنالی‌ها برای تمدید قرارداد ونگر در شرایطی است که او از سال 2004 به بعد نتوانسته توپچی‌ها را قهرمان لیگ برتر کند و از آن زمان تاکنون سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس، تنها دستاوردش در شمال لندن بوده است.

به نوشته میرر، آرسنال برای نشان دادن اعتماد خود به ونگر بعد از دو پیروزی متوالی توپچی‌ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و برابر اورتون در لیگ برتر انگلیس، نه تنها قصد دارد قراردادش را تمدید کند، بلکه به او وعده داد که در بازار نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه می‌تواند برای خرید بازیکن جدید دست به کار شود و بودجه کافی در اختیار او قرار داده خواهد شد.

در صورتی که طرفین برای تمدید قرارداد ونگر تا سال 2019 به توافق برسند و این سرمربی کهنه‌کار هم تا پایان قراردادش در ورزشگاه امارات بماند، مدت زمانی که او هدایت توپچی‌ها را بر عهده خواهد داشت، به 23 سال خواهد رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس