همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت سجاد(علیه السلام) پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت سجاد(علیه السلام)ساعت 14 روز دوشنبه چهارم آبان ماه سال جاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مسیر تشییع این دو شهید از دانشگاه شهید رجایی، مسجد باب الحوائج،خیابان شهید شعبانلو به طرف دانشگاه صنعتی مالک اشتر است. همچنین سخنران این مراسم حضرت آیت الله صدیقی و با مدیحه سرایی امیر عباسی است.

مراسم شب وداع این دو شهید گمنام روز یکشنبه سوم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی(ع) شهرک شهید رجایی واقع در میدان نو بنیاد به سمت اتوبان امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 14 با حضور اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا؛ جانبازان و ایثارگران از دانشگاه شهید رجایی، مسجد باب الحوائج،خیابان شهید شعبانلو آغاز و پیکر این دو شهید بزرگوار به طرف دانشگاه صنعتی مالک اشتر تشییع می‌شود.

سخنران این مراسم سردار دهقان، وزیر دفاع و مداح امیر عباسی خواهد بود که به مدیحه‌سرایی اهل بیت(ع) و عزاداری خواهد پرداخت. همچنین نماز این دو شهید را نیز آیت‌الله صدیقی بر پیکرهای مطهرشان اقامه خواهد کرد.

هر دو شهید گمنام، 20 ساله هستند که یکی از این شهدا در عملیات کربلای5 در منطقه عملیاتی شلمچه و شهید 20 ساله دیگر در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است. پیکر مطهر این دو شهید گمنام در میدان دانشگاه در جوار یادواره‌ای که برای این دو عزیز بنا شده است به خاک سپرده می‌شوند.

مراسم شب وداع این دو شهید گمنام نیز امشب سوم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی(ع) شهرک شهید رجایی واقع در میدان نوبنیاد به سمت اتوبان امام علی(ع) برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس