کد خبر 485721
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۴

قطار لیگ پانزدهم جهان در حال حرکت است و تیم‌ها با جدیت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتریبه گزارش مشرق، قطار لیگ پانزدهم جهان در حال حرکت است و تیم‌ها با جدیت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. به طور کلی عملکرد تمامی بازیکنان در همه پست‌ها در زمین مسابقه در نهایت به عملکرد تیم برمی‌گردد.

دروازه‌بان، مدافع، هافبک و مهاجمان یک تیم زمانی در طول فصل لیگ خط‌اهایی انجام می‌‌دهند این امر باعث می‌شود که تیم مورد نظر ضرر ببند چرا که تمامی خطاها به پای تیم مربوطه نوشته می‌شود در حال حاضر در نظر داریم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری را بر اساس کارت‌هایی که بازیکنان تیم مورد نظر دریافت کرده‌اند را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و متوجه شویم کدام یک از تیم‌ها جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری در سه دوره اخیر هستند.

** خشن‌ترین تیم‌های لیگ ۹۲-۹۳

۱- تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۷۱ کارت به عنوان اولین تیم خشن در لیگ سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

۲- تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ سیزدهم همانند آبی‌پوشان پایتخت با دریافت ۷۱ کارت جایگاه دوم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری را کسب کرده است.

۳- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ سیزدهم با دریافت ۶۹ کارت در مکان سوم خشن‌ترین تیم‌ها قرار گرفت.

۴- تیم فوتبال پرسپولیس نیز در لیگ ۹۲-۹۳ فصل سیزدهم ۶۸ کارت را از آن خود کرده و این تیم جزو چهارمین تیم‌های خشن قرار گرفته است.

۵- تراکتورسازی تبریز از دیگر تیم‌هایی که با کسب ۶۷ کارت در مکان پنجم خشن‌ترین تیم‌ها قرار گرفته است.

۶- تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز هم جزو تیم‌هایی است که ۶۶ کارت را در فصل سیزدهم کسب کرده و این تیم در فصل ۹۲-۹۳ عنوان ششمین تیم خشن لیگ برتری را از آن خود کرده است.

۷- تیم فوتبال مس کرمان در لیگ ۹۲-۹۳ با کسب ۶۵ کارت در جایگاه هفتم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری جای گرفته است.

۸- استقلال خوزستان از دیگر تیم‌های لیگ برتری است که با کسب ۶۴ امتیاز هشتمین تیم خشن فصل سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

۹- تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در فصل سیزدهم با دریافت ۶۳ کارت در جایگاه نهم قرار گرفت و این تیم جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری ۹۲-۹۳ محسوب شده است.

۱۰- تیم فوتبال راه‌آهن شهرری نیز در لیگ سیزدهم ۶۲ کارت دریافت کرده که این تعداد کارت‌ها باعث شده این تیم در لیگ سیزدهم جزو دهمین تیم خشن قرار بگیرد.

** خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتر ۹۳-۹۴
۱- تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل چهاردهم با دریافت ۸۰ کارت صدر جدول خشن‌ترین تیم‌ها را از آن خود کرد.

۲- تیم فوتبال پیکان در لیگ ۹۳-۹۴ با ۷۲ کارتی که دریافت کرده جایگاه دوم خشن‌ترین تیم‌ها را در فصل چهاردهم به خود اختصاص داده است.

۳- تیم فوتبال پرسپولیس نیز در فصل چهاردهم ۷۱ کارت دریافت کرده و در لیگ ۹۳-۹۴ عنوان سومین تیم خشن را از آن خود کرده است.

۴- تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۶۹ کارت دریافتی جزو چهارمین تیم خشن لیگ برتر چهاردهم قرار گرفته است.

۵- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با دریافت ۶۷ کارت در فصل چهاردهم عنوان پنجمین تیم خشن لیگ برتر را به نام خود کرد.

۶- تیم فوتبال پدیده مشهد که فصل گذشته برای اولین بار در لیگ حضور داشت جزو تیم‌های خشن لیگ برتری قرار گرفته و این تیم با دریافت ۶۶ کارت در جایگاه ششم تیم‌های خشن‌ جای دارد.

۷- تیم فوتبال صبای قم نیز همانند تیم پدیده مشهد با کسب ۶۶ کارت عنوان هفتمین تیم خشن را در لیگ چهاردهم از آن خود کرده است.

۸- تیم فوتبال راه‌آهن شهرری نیز با دریافت ۶۲ کارت جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ چهاردهم جای گرفته و این تیم رتبه هشتم خشن‌ترین تیم را به خود اختصاص داده است.

۹- تیم فوتبال سایپا کرج نیز با دریافت ۶۲ کارت در مکان نهم خشن‌ترین تیم‌های لیگ چهاردهم می‌باشد.

۱۰- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با کسب ۶۱ کارت در فصل چهاردهم عنوان دهمین تیم خشن لیگ ۹۳-۹۴ را به خود اختصاص داده است.

** خشن‌ترین تیم‌‌های لیگ برتر ۹۴-۹۵

۱- تیم فوتبال پرسپولیس در فصل پانزدهم تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر با دریافت ۲۴ کارت در صدر جدول خشن‌ترین تیم‌های لیگ پانزدهم قرار دارد.

۲- تیم فوتبال استقلال تهران در فصل پانزدهم با دریافت ۲۰ کارت جایگاه دوم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتر این فصل را به خود اختصاص داده است.

۳- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تا هفته هشتم مسابقات لیگ پانزدهم با دریافت ۱۷ کارت سومین جایگاه را به خود اختصاص داده است و این تیم نیز جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری جای دارد.

۴- تیم فوتبال صبای قم نیز همانند تیم تراکتورسازی در فصل پانزدهم ۱۷ کارت دریافت کرده است و نام این تیم نیز جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتر ۹۴-۹۵ می‌باشد.

۵- تیم فوتبال استقلال خوزستان با دریافت ۱۵ کارت جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ پانزدهم است و این تیم جایگاه پنجم را در این فصل از آن خود کرده است.

۶- تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با کسب ۱۵ کارت تا هفته هشتم مسابقات لیگ پانزدهم در جایگاه ششم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود.

۷- تیم فوتبال ملوان انزلی نیز با دریافت ۱۵ کارت جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ پانزدهم جای گرفته است.

۸- تیم فوتبال سیاه‌جامگان که در فصل پانزدهم اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند با دریافت ۱۴ کارت جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ پانزدهم قرار گرفته و این تیم با این تعداد کارت جایگاه هشتم خشن‌ترین تیم‌ها را به خود اختصاص داده است.

۹- تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز با دریافت ۱۲ کارت جایگاه نهم خشن‌ترین تیم‌ها را کسب کرده است.

۱۰- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل پانزدهم ۱۱ کارت دریافت کرده است و این تیم با کسب این تعداد کارت جایگاه دهم خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی خشن‌ترین تیم‌های سه دوره اخیر را مورد بررسی قرار دادیم و تعداد کاست‌هایی که بازیکنان هر تیم دریافت کرده‌بود عملکرد تیم موردنظر را نشان می‌داد که در این گزارش عملکرد تیم‌های خشن در سه دوره اخیر مورد بررسی قرار دادیم.

۱- تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت ۱۶۳ کارت در سه دوره اخیر در صدر جدول خشن‌ترین تیم‌های لیگ برتری را به خود اختصاص داده است.

۲- تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در سه دوره اخیر لیگ‌های برتر جزو خشن‌ترین تیم‌ها قرار دارد که با دریافت ۱۵۹ کارت دومین تیم خشن لیگ برتر در سه دوره اخیر را از آن خود کرده است.

۳- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با دریافت ۱۵۱ کارت سومین تیم خشن تیم لیگ برتر در سه دوره اخیر محسوب می‌شود.

۴- تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز با دریافت ۱۴۹ کارت چهارمین تیم خشن لیگ برتر در سه دوره اخیر لیگ برتر محسوب می‌شود.

۵- تیم فوتبال راه‌آهن شهری نیز با دریافت ۱۲۴ کارت جزو تیم‌های خشن لیگ برتر محسوب می‌شود و این تیم جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

۶- تیم فوتبال استقلال تهران با دریافت ۹۱ کارت عنوان ششمین تیم خشن لیگ برتری را از آن خود کرده است.

۷- تیم فوتبال صبای ‌قم با دریافت ۸۳ کارت در سه دوره اخیر لیگ برتر عنوان هفتمین تیم خشن لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

۸- تیم فولاد خوزستان و تیم گسترش فولاد تبریز هر کدام با دریافت ۷۸ کارت جایگاه هشتم را در بین تیم‌های خشن لیگ برتر به خود اختصاص داده‌اند.

۹- تیم فوتبال داماش گیلان با دریافت ۷۱ کارت در بین تیم‌های خشن لیگ برتر در جایگاه نهم قرار گرفته است.

۱۰- تیم فوتبال پدیده مشهد نیز با دریافت ۶۶ کارت عنوان دهمین تیم خشن لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

۱۱- تیم فوتبال مس کرمان با دریافت ۶۵ کارت در سه دوره اخیر جزو تیم‌های خشن لیگ برتری جای دارد و جایگاه یازدهم را از آن خود کرده است.

۱۲- تیم فوتبال سایپا کرج با دریافت ۶۲ کارت جزو تیم‌های خشن لیگ برتر در سه دوره اخیر قرار گرفته و این تیم جایگاه دوازدهم را کسب کرده است.

۱۳- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با دریافت ۶۱ کارت جزو تیم‌های خشن لیگ برتر در سه دوره اخیر قرار گرفته و این تیم جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

۱۴- تیم فوتبال ملوان انزلی با دریافت ۱۵ کارت عنوان چهاردهمین تیم خشن لیگ برتری را از آن خود کرده است.

۱۵- تیم فوتبال سیاه‌جامگان با دریافت ۱۴ کارت عنوان پانزدهمین تیم خشن لیگ برتر را در سه دوره اخیر را کسب کرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس