کد خبر 485433
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، آخرین محدودیت‌های ترافیکی روز شنبه (عاشورا) را در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) که از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی استان تهران به‌شمار می‌روند، اظهار داشت: در محور فیروزکوه، تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز شنبه، دوم آبان‌ماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: همچنین تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز شنبه، فردا از محور فیروزکوه ممنوع است.

محبی ادامه داد: در محور هراز تردد همه تریلرها مانند گذشته ممنوع است؛ همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه (فردا) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15:30 تا 24 جاده هراز با اعلام قبلی و حضور مأموران پلیس راه از آب اسک تا رودهن به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس