وزیر انرژی روسیه از سرمایه‌گذاری 40 میلیارد دلاری میان ایران و روسیه در پروژه‌های میان مدت خبر داد.

به گزارش مشرق،  الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه روز جمعه از سرمایه‌گذاری 40 میلیارد دلاری در پروژه‌های میان مدت میان تهران و مسکو خبر داد.

وی دراین باره گفت: از دید من از میان تمام بحثها و توافقات دیروز ما به سمت لیستی از پروژه‌ها با ارزش 35 تا 40 میلیارد دلار حرکت کرده‌ایم. مسلما این پروژه‌ها برای یک سال نخواهند بود بلکه برای یک دوره میان مدت مشخص انجام خواهند شد زیرا برخی از پروژه‌ها بلند مدت هستند.

از سوی دیگر ایتارتاس نیز به نقل از نواک اعلام کرد که یک هیئت ایرانی به منظور تاسیس بانک مشترک با روسیه در آینده نزدیک به مسکو سفر خواهد کرد.

الکساندر نواک تاکید کرد :« پس از تصمیمات اساسی در این خصوص در مورد همه جزئیات مربوط به تاسیس بانک مشترک با ایران گفتگو خواهیم کرد.»

وی افزود :« در حال حاضر ما توافق کرده ایم که هیئت ایرانی به منظور گفتگو در مورد همه جزئیات مربوط به تاسیس این بانک مشترک به مسکو سفر کند.»
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    روحانی عشق منی مقایسه کنید با دوران محمود با چین امضا شد و قراردادها طوری بسته شد که چین حق داره پول ما رو نده و همونجا نگه داره! با تدبیر،تفاوت را در همه چیز احساس کنید. دیگه دوران تعطیلی و تعلیق به سر امده. هم سانترفیوژها میچرخند هم چرخ صنایع هم چرخ اقتصاد و هم سفره های ملت بزرگی که چنین تغییری را برگزیدند. گوارای وجودتان باد
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    چه زیانی بکنه ایران با اینهمه قرارداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس