شاید میلاد میداوودی مهاجم اسبق استقلال و بازیکن دو فصل اخیر سایپا بازیکنی باشد که با نظر مساعد کادرفنی و این تیم شرایط وارد شدن به لیست آبی‌ها را داشته باشد.

آیا بازیکن محبوب استقلال هنوز به درد آبی‌ها می‌خورد؟ +جدول عملکردگروه ورزشی مشرق -با خروج نام ریوالدو باربوسا برزیلی از لیست آبی‌ها، استقلال در خط میانی خود نیاز به بازیکنی دارد که جایگزین این بازیکن «بی‌ثمر» شود.

گفته می‌شود شاید میلاد میداوودی مهاجم اسبق استقلال و بازیکن دو فصل اخیر سایپا بازیکنی باشد که با نظر مساعد کادرفنی و این تیم شرایط وارد شدن به لیست آبی‌ها را داشته باشد.

میلاد میداوودی اولین بار در لیگ دهم پیراهن استقلال را پوشید و عملکرد خوبی در تیم پرویز مظلومی داشت. این مهاجم در لیگ یازدهم تقریبا از نگاه آمار بد نبود اما در لیگ دوازدهم عملکردش از نظر امیر قلعه‌نویی‌ رضایتبخش نبود تا نیم‌فصل دوم راهی آلومینیوم هرمزگان شود.

* سربازی که به کار ارتش ژنرال نیامد

میلاد میداوودی نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم از استقلال رفت چون شرایط فنی‌اش از نگاه ژنرال آبی‌ها مطلوب نبود.

میداوودی 90 دقیقه (هفته اول لیگ) مقابل آلومینیوم بازی کرد و بعد 45 دقیقه مقابل سایپا (هفته دوم). این مهاجم مقابل پیکان در ایستگاه هفتم 90 دقیقه دیگر وارد زمین شد و اتفاقا یک گل هم زد. کارنامه این جنوبی در استقلال قلعه‌نویی‌ با 2 بازی 45 دقیقه‌ای دیگر مقابل نفت آبادان (هفته دهم) و تراکتورسازی (هفته دوازدهم) و البته 57 دقیقه بازی برابر سپاهان و فولاد بسته شد.

این‌طوری بود که ژنرال از خیر ادامه همکاری با مهاجم موردعلاقه برخی سکوها گذشت. در نهایت هم استقلال بدون او قهرمان لیگ دوازدهم شد.

* هر 165 دقیقه یک گل برای استقلال

بررسی دو فصل و نیم حضور میداوودی در استقلال نشان می‌دهد این مهاجم طی لیگ‌های دهم تا دوازدهم در لیگ برتر- برای آبی‌ها 46 بازی انجام داد، درحالی که 30 مرتبه وارد ترکیب اصلی استقلال شد. زدن 16 گل طی 2 هزار و 651 دقیقه پوشیدن پیراهن یعنی به طور متوسط زدن یک گل در هر 165 دقیقه.

میداوودی در لیگ نهم با پیراهن استقلال‌اهواز به پرسپولیس‌ یک گل تماشایی از روی یک ضربه ایستگاهی زده بود و همان گل دقیقه 90 ایستگاه 19 رقابت‌ها سبب شده بود تا قبل از پیوستن به استقلال تهران محبوب هواداران این تیم شود.

میداوودی در لیگ دهم فقط 13 مرتبه وارد ترکیب اصلی استقلال شد اما 8 گل به ثمر رساند. شاید اگر این روند در لیگ دوازدهم ادامه پیدا می‌کرد، میلاد همچنان آبی‌پوش می‌ماند.

عملکرد میلاد میداوودی در استقلال تهران

لیگ

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

توضیح

دهم

14

13

1192

8

به شهرداری تبریز(2)، فولاد، پیکان، سپاهان(2)، تراکتورسازی و راه‌آهن گل زد

یازدهم

25

12

1137

7

در داربی معروف لیگ یازدهم(دقیقه33) گل اول بازی را زد هرچند پرسپولیس در نهایت 3 بر 2 پیروز شد

دوازدهم

7

5

322

1

هفته هفتم(دقیقه89) دیدار با پیکان دروازه کاروالیو را باز کرد

مجموع

46

30

2651

16



* هر 365 دقیقه یک گل برای غیراستقلالی‌ها

به گزارش مشرق، میداوودی بعد از اینکه استقلال را ترک کرد، برای آلومینیوم، استقلال‌صنعتی و سایپا در لیگ‌های دوازدهم تا پانزدهم 79 بازی انجام داد در شرایطی که 65 مرتبه وارد ترکیب اصلی شد.

از نگاه آمار، عملکرد این مهاجم در قیاس با استقلال جالب توجه نبود. میلاد این بار همان 16 گلی را که برای استقلال طی 2651 دقیقه زده بود، در 5 هزار و 851 دقیقه به ثمر رساند و این یعنی هر 365 دقیقه رسیدن به یک گل.

عملکرد میلاد میداوودی بعد از ترک استقلال

تیم

لیگ

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

توضیح

آلومینیوم هرمزگان

دوازدهم

17

17

1448

4

4گلش وارد دروازه نفت، صبا، گهر و سپاهان شد

استقلال‌

صنعتی

سیزدهم

29

26

2376

5

-

سایپا

چهاردهم

28

19

1761

6

بازهم به پرسپولیس گل زد و این‌بار 3امتیازی بود

سایپا

پانزدهم

5

3

266

1

هفته دوم بازی‌ها دروازه راه‌آهن را باز کرد

مجموع

79

65

5851

16


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس