کد خبر 484944
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

رئیس‎جمهور فرانسه در پی سفر بشار اسد به روسیه و دیدار وی با پوتین اعلام کرد که نباید هیچ گونه تدابیری اتخاذ شود که منجر به تقویت مواضع رئیس‎جمهور سوریه شود.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «فرانسه اولاند» رئیس جمهور فرانسه در پی سفر بشار اسد به روسیه و دیدار وی با پوتین و دیگر مقامات ارشد روس اعلام کرد که نباید هیچ گونه اقدامی برای تقویت مواضع بشار اسد صورت بگیرد.

سفر بشار اسد به روسیه، اولین سفر خارجی رسمی او پس از آغاز بحران در سال 2011 است که سه هفته پس از آغاز حملات هوایی روسیه به تروریست‌ها در سوریه انجام شد.

مسکو اعلام کرده است که نشستی با حضور وزرای خارجه روسیه، آمریکا، عربستان و ترکیه روز جمعه هفته جاری (پس فردا) در شهر «وین» برای بررسی بحران سوریه برگزار خواهد شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، وزرای خارجه روسیه و آمریکا توافق کرده اند تا این نشست چهارجانبه خاورمیانه در تاریخ 23 اکتبر (اول آبان ماه) در وین، پایتخت اتریش برگزار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    این جناب اولاند ساز ناکوکیه که حتی آمریکا هم به زور داره تحملش می کنه بین آواز چند تا قو یه قورباغه قور قور کنه خیلی وحشتناکه.
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    گم شو بابا تو برو گافهاتو جمع کن یه فکری هم برای دوره بعدی ریاست جمهوری فرانسه بکن که بعد از چندین دهه اولین رئیس جمهوری خواهی بود که فقط یک دوره رئیس جمهور بوده اونم اشتباه شده دلقک عوضی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس