کد خبر 484926
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

در حساس‌ترین دیدارها از هفته ششم لیگ ستارگان قطر تیم العربی مقابل تیم الریان صدرنشین و تیم‌ام صلال برابر تیم السیلیه صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش مشرق، هفته پنجم لیگ ستارگان که با صدر نشینی قاطع تیم الریان با 15 امتیاز تمام شد و جنجال‌های زیادی از جمله در دیدار تیم العربی به همراه دژاگه مقابل لخویا که بوضیف کاپیتان تیم لخویا آن حرکات زشت را انجام داد و از زمین بازی اخراج شد و در نهایت از سوی کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال قطر 6 ماه از میادین محروم و جریمه سنگین گشت، حال فردا 30 مهرماه هفته ششم لیگ ستارگان با چند دیدار کلید می‌خورد.

فردا در اولین دیدار از هفته ششم لیگ ستارگان تیم بحران زده مسیمیر به همراه محمد نوری به مصاف تیم الخریطیات می‌رود به امید اینکه اولین پیروزی فصل خود را بدست بیاورد تا خود را از قعر جدول چند پله‌ای بالا بکشد. در دیدار دیگر تیم الغرافه به همراه مسعود شجاعی مقابل تیم الوکره قرار می‌گیرد، یاران شجاعی که هفته گذشته شکست سختی را مقابل تیم الجیش متحمل شدند، دنبال جبران این شکست هستند.

 

جمعه در دومین روز از این رقابت‌ها تیم ام‌صلال به همراه آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان به مصاف تیم السیلیه که در این فصل لوسیانو ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در ترکیب خود دارد، می‌رود. در دیداری دیگر تیم الاهلی به همراه دو بازیکن ایرانی‌اش جباری و منتظری مقابل تیم قطر قرار می‌گیرد.

و در آخرین دیدار از این روز تیم السد به همراه ژاوی کاپیتان سابق کاتالان‌ها به مصاف تیم الخور می‌رود.

 

شنبه در آخرین روز از هفته ششم لیگ مهمترین دیدار این هفته که مشهور به ال‌کلاسیو لیگ قطر است، بین تیم العربی با الریان برگزار خواهد شد که جدال دژاگه در این دیدار برای صدرنشینی تیمش جالب خواهد بود.

 

بازی‌های هفته ششم لیگ ستارگان قطر به شرح زیر است:

 

پنج‌شنبه 30 مهرماه

 

مسیمیر - الخریطیات                               17:30

الوکره - الغرافه                                      17:30

الجیش - لخویا                                       19:45

 

جمعه 1 مهرماه

 

السیلیه - ام‌صلال                                  17:30

السد - الخور                                        17:30

الاهلی - قطر                                       19:45

 

شنبه 2 مهرماه

 

الریان - العربی                                     17:30

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس