کارگردان سینما و تلویزیون گفت: «سربازان 57» در واقع از قیام 15 خرداد تا ترور دانشمندان هسته ای و بازسازی وقایع مهم انقلاب را در قالبی نو روایت می کند.

بازسازی ترور دانشمندان هسته ای در «سربازان 57»
به گزارش مشرق، سعید چاری کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص «سربازان 57» گفت: «سربازان57» یک پروژه مستند_ داستانی با موضوع عملیات های مهم  انقلاب اسلامی از سال 1342 تا 1392 است.
 
وی افزود: در واقع این کار از قیام 15 خرداد تا ترور دانشمندان هسته ای و بازسازی وقایع مهم انقلاب است و قالبی نو دارد.
 
چاری ادامه داد: در این پروژه  سردار جعفری، سردار آسوده، محمد جواد لاریجانی و  فرماندهان و چهره های تاثیرگذار انقلاب و دفاع مقدس به روایت اتفاقات انقلاب و حوادث می پردازند.
 
این کارگردان عنوان کرد: البته این را هم بباید بگویم که «سربازان57»  فقط مستندوار نیست بلکه دیالوگ دارد و بیشتر افرادی که در این پروژه حضور دارند به ایفای نقش می پردازند.
 
کارگردان «فیلسوف های احمق» تصریح کرد: در این پروزه محمد آزادی نقش حضرت امام خمینی(ره) ،مهرداد فلاحتگر نقش شهید چمران،حسن اسدی نقش شهید آوینی و سیاوش قاسمی نقش شهید ناخدا همت را ایفا می کنند که از نقش های مهم این کار هستند.
 
چاری اظهار داشت: در این پروژه بیشتر به شهدا پرداخته ایم به طوری که صحبت های همسران شهدا و شهدای دانش آموز را نیز در قالب بازی و دیالوگ چند بازیگر به تصویر کشیده ایم.
 
وی خاطرنشان کرد «سربازان57» از 15 روز دیگر در 13 قسمت 30 دقیقه ای از شبکه دو به روی آنتن می رود که هر قسمت آن به صورت اپیزودی است و یک بخش از وقایع انقلاب را روایت می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس