کد خبر 484719
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی می‌گفت فشار در پرسپولیس زیاد است و آدم را پیر می‌کند.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه در خصوص پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و بازی این هفته این تیم مقابل ملوان در تهران صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از بازی مقابل سیاه جامگان صبحت کن که 3 امتیاز برای پرسپولیس به همراه داشت.

فکر می‌کنم بعد از بازی خانگی مقابل صبا ما دو امتیاز بد را از دست دادیم اما به این بازی آمدیم تا روند رو به رشدی که قبل از برد با صبا را داشتیم را ادامه دهیم. باید این روند خوب را تکمیل می‌کردیم و خدا را شکر که 3 امتیاز بازی با سیاه جامگان را گرفتیم.  

پرسپولیس در چند وقت اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده است. از فوت کاپیتان گرفته تا محرومیت‌های متوالی بازیکنان باعث شده تا این تیم آرامش کامل نداشته باشد در این باره چه صحبتی داری؟

متاسفانه از ابتدای فصل تاکنون از قرعه کشی گرفته تا بدترین اتفاقی که امکان داشت برای تیم اتفاق بیفتد مثل درگذشت یک کاپیتان، همه را تجربه کردیم. هنوز هم باورم نمی‌شود که هادی دیگر در میان ما نیست و در دهانم نمی چرخد که بگویم روحش شاد. البته باید با این مسئله کنار آمد و امیدوارم خدا هادی را بیامرزد چرا که 8 سال برای تیم زحمت کشید. اما خوشحالم که دیروز برنده شدیم و هادی در آسمان خوشحال شد. من عادت به پیش بینی بازی‌ها ندارم و هر بار که صحبت می‌کنم همین را می‌گویم و الان هم اعلام می‌کنم که باید پله به پله پیش برویم تا در بازی‌های بعدی هم نتایج لازم را بگیریم.

دیروز هانی در استادیوم شیطنت‌های زیادی می‌کرد به طوری که حدود 5 دقیقه کسی بازی را نمی‌دید و همه محو کارهای او بودند. بازیکنان هم در زمین می‌دیدند که او چه می‌کند؟

در زمان بازی که نه اما همراه با بازیکنان در رختکن بود و زمانی که ما داشتیم گرم می‌کردیم او هم همراه بازیکنان گرم می‌کرد. فکر می‌کنم این کارها خوب است که هانی را در کنار خودمان داشته باشیم. هر چند که او الان نمی‌داند که چه کسی را از دست داده است. امیدوارم که این برنامه‌ها ادامه داشته باشد چرا که نبود هادی از نظر روحی روانی به فرزندان و همسر او فشار زیادی وارد کرده است. امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر بدهد.

باشگاه پرسپولیس برنامه‌هایی برای خانواده مرحوم نوروزی انجام داده و می‌دهد. فکر می‌کنی باید چه کارهای دیگری باید برای کاپیتان فقید پرسپولیس انجام داد تا خانواده‌اش خوشحال باشند؟

هادی 8 سال برای پرسپولیس زحمت کشید و هر بار که ما با هم صحبت می‌کردیم همه فکرش هواداران پرسپولیس بود. او فشار زیادی را تحمل می‌کرد و هر بار که با او صحبت می‌کردم او همین حرفها را می‌زد. یادم می‌آید سال گذشته واقعا خسته شده بودم چرا که حرف و حدیث‌های زیادی دنبال ما بود. به هر حال هوادارانمان که حرف می‌زند باعث ناراحتی می‌شود. بعد از اینکه آقای دایی از پرسپولیس رفت یکسری می‌گفتند که فلان بازیکن کم کاری می‌کند و بازی نمی‌کند و همین حرفها باعث می‌شد که من دیوانه شوم. وقتی با هادی در این باره صحبت می‌کردم به من می‌گفت که پرسپولیس همین است و فشار زیادی را باید تحمل کنی. او به من می‌گفت که باید زحمت زیادی کشید تا این حرفها تمام شود. هادی می‌گفت فشار در پرسپولیس زیاد است و آدم را پیر می‌کند. هادی خیلی دوست داشت که خودش کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. اما متاسفانه حالا که خودش نیست برای ما در آن دنیا دعا کند و خدا هم به ما کمک کند تا بتوانیم امسال یک قهرمانی بیاوریم.

این هفته هم در لیگ برتر باید با ملوان بازی کنید. در باره این بازی هم صحبت کن.

من عادت ندارم نتیجه‌ای را پیش بینی کنم اما باید به گونه‌ای پیش برویم که پله پله بالا بیاییم. باید 3 امتیاز ملوان را بگیریم چرا که چند بازی در تهران داریم و اگر می‌خواهیم مقام بیاوریم باید بدون هیچ بهانه‌ای بازی‌های داخل خانه را نتیجه بگیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس