کد خبر 484331
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست باشگاه راه‌آهن مبنی بر بخشش کارت قرمز دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال تهران و راه آهن یزدان برگزار شد و باشگاه راه آهن یزدان با ارسال نامه ای اعلام کرد که داور بازی به اشتباه کارت زرد و قرمز را به ایگور ننزیچ، دروازه بان تیم راه آهن یزدان نشان داده و درخواست باطل کردن کارت زرد و قرمز وی را داشت. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و اعلام نظر از سوی کمیته داوران مبنی بر اینکه در جریان مسابقه فوق، قضاوت و تصمیم داور در خصوص خطای شدید دروازه بان طبق قانون 12 به درستی اعلام شده است، ابطال آن امکان پذیر نیست و درخواست باشگاه راه آهن یزدان از سوی کمیته انضباطی رد می شود.

جریمه نقدی برای تیم گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی الیاس نکونام، مربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا یار احمدی، مربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل رفتار زننده نسبت به داور بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم گل گهر سیرجان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به 30 میلیون ریال جریمه نقدی و به دلیل اهانت تماشاگرانش به داور باز به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس