کد خبر 484260
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

سرمربی راه آهنی می گوید تمام بازی های لیگ پانزدهم حساس است و نمی توان گفت دیداری مهم نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم های نفت و راه آهن یزدان گفت: این بازی هم مانند بازی های دیگر حساس است، امسال همه بازی ها حساس است و می توان گفت بازی های غیرقابل پیش بینی در حال انجام است، ما می دانیم جایگاهی که نفتی ها در آن حضور دارند کاملا کاذب است، مطمئن هستیم که آنها در پایان فصل در بالای جدول قرار خواهند داشت، اما ما هم راه آهن یزدان هستیم که در دوبازی گذسته توانستیم 8 بار دروازه حریفان را باز کنیم و تنها سه گل دریافت کنیم که دو تای آن از روی نقطه پنالتی و به ناحق بوده است.

وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی برای ما مهم است چرا که با آن می توانیم به ثبات برسیم و تقریبا خودمان را از تیم های پایین تر از خودمان جدا کنیم و امیدوار باشیم با ادامه همین سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم.

تارتار در رابطه با اشتباهات داوری گفت: البته این اشتباهات سهوی است اما همیشه بر علیه ما بوده است، در دوبازی اخیر داوری علیه ما بوده است و حتی در بازی برابر اهوازی ها نیز یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

سرمربی راه آهنی ها در رابطه با ترانسفر شدن میلاد و مهرداد محمدی گفت: بعضی مسائل به مدیریت باشگاه برمی گردد اما می توانم بگویم که ما جلوی پیشرفت میلاد و مهرداد محمدی را نخواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: ما برای این بازی محروم نداریم و تنها مصدوممان نیز محسن ایران نژاد است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس