کد خبر 484126
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت گفت: ایرانیان زائر بیت الله الحرام، در ایام حج تمتع امسال، ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه مکالمه از مقصد عربستان به ایران و بالعکس برقرار کردند.

 به گزارش مشرق، اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: این شركت از آغاز ايام حج، ۱۷ ميليون و ۸۰۰ هزار دقيقه مكالمه حجاج ايرانی را برقرار كرد که بیشترین ترافیک مکالمات مربوط به روز عید قربان بود.

وی افزود: ترافيک مكالمات حج امسال از اول شهريورماه با اعزام زائران ايرانی به كشور عربستان آغاز شد اضافه کرد: تا پايان روز ۲۵ مهرماه در مجموع ۱۷ ميليون و ۸۰۰ هزار دقيقه مكالمه حجاج ايرانی شامل ۱۰ ميليون و ۹۰۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و ۶ ميليون و ۹۰۰ هزار دقیقه ترافیک وارده در شبکه برقرار شد .

رادکانی گفت: بيشترين ترافيک مكالمات حجاج در روز عید قربان - دوم مهرماه - مصادف با فاجعه منا بود که در اين روز ۷۲۸ هزار دقیقه ترافیک صادره و ۲۸۶ هزار دقيقه ترافیک وارده در اين شبکه به ثبت رسیده است.

معاون بهره برداری و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت گفت: بيشترين ترافیک مکالمات حج امسال، به شبكه همراه اول اختصاص داشت كه حدود ۴۹ درصد كل ترافیک ارتباطی را تشکیل داد، پس از آن حدود ۲۹ درصد ترافیک مکالمات حجاج ایرانی به شبکه ایرانسل اختصاص داشت و در مرحله بعدی شرکتهای مخابراتی استانی تلفن ثابت در حدود ۱۹ درصد و رایتل و تالیا در مجموع حدود ۳ درصد کل ترافیک ارتباطی با کشور عربستان را به خود اختصاص داده اند.

سال گذشته حجاج بیت الله الحرام در ایام حج تمتع، ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه مکالمه تلفنی از مقصد عربستان به ایران و بالعکس داشتند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس