کد خبر 484109
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: مشکلاتی که برای پرسپولیس بوجود آمد باعث نمی شود این تیم را دست کم بگیریم.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی درباره نظرسنجی برنامه شب گذشته نود که در ارتباط با انتخاب دفاع چپ برتر فوتبال ایران پس از انقلاب بود اظهار داشت: اینکه هر سه نفر اول را پرسپولیسی ها تشکیل می دادند باعث خوشحالی ام شد.

وی در این باره که با توجه به محبوبیتی که نزد هواداران داشته تصور می کرده در این جدول دوم شود توضیح داد: من فکر می کردم که در این نظرسنجی دوم شوم اما مهرداد هم دوست خوب من است و به او تبریک می گویم.

دفاع چپ اسبق پرسپولیس دلیل احتمالی انتخاب نشدن خود را هم عنوان کرد: به نظرم یکسری از اس ام اس ها به غلط ارسال شده و به برنامه نرسیده است.

شاهرودی درباره اینکه میناوند در اینستاگرام خود نوشته اگر شاهرودی مصدوم نمی شد الان او در این نظرسنجی دوم می شد گفت: مهرداد دوست خوب من است و همیشه به من لطف داشته و من هم به او تبریک می گویم.

وی انتخاب شدن محرمی را به حق می دانست: قطعا هیچ کس در این رقابت نمی تواند به مجتبی برسد. طبیعی بود که محرمی در این نظرسنجی اول شود.

مربی تیم سیاه جامگان در این ارتباط که با مشکلات بوجود آمده برای سفر پرسپولیس و محرومیت مکانی آیا شرایط برای سیاه جامگان بهتر شده است یا نه توضیح داد: این مسایل دلیل نمی شود که ما حریف مان را دست کم بگیریم. ما کار خودمان را می کنیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و برای برد به میدان می رویم.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس