کد خبر 483238
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

مدافع اسپانیایی و هافبک کلمبیایی سفیدپوشان مادریدی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم‌شان را در بازی چهارشنبه شب مقابل پاری‌سن‌ژرمن همراهی کنند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در حالی چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن است که در این بازی مهم چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. طبق گزارشی که نشریه «آس» اسپانیا منتشر کرده، خامس رودریگس و دنی کارواخال غایبان حتمی مادریدی‌ها هستند و در سوی دیگر قهرمان لوشامپیونه تنها داوید لوئیز را در اختیار ندارد.

در آستانه بازی چهارشنبه نگرانی بزرگ رافائل بنتیس وضعیت مصدومان تیمش است. سرخیو راموس که به تازگی از بند مصدومیت کتف رهایی یافته و به تمرینات رئال بازگشته، حضورش در بازی مقابل پاریسی‌ها در هاله‌ای از ابهام است و شاید او را با تزریق آمپول‌های از بین‌برنده درد به بازی برسانند.

راموس که در دربی مادرید از ناحیه کتف چپ آسیب دید و به مدت دو هفته از میادین به دور بود، شانس همراهی تیم ملی اسپانیا در دو بازی پایانی‌اش در مرحله انتخابی یورو 2016 مقابل تیم‌های لوکزامبورگ و اوکراین را از دست داد.

مدافع ملی‌پوش کهکشانی‌ها که به نظر می‌رسید بتواند در بازی روز گذشته (شنبه) رئال مادرید مقابل لوانته حضور داشته باشد، به تشخیص رافائل بنتیس بازی نکرد تا شانس حضورش در بازی مهم چهارشنبه بیشتر شود.

دو بازیکن کلیدی دیگر رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ و کریم بنزما هم می‌توانند چهارشنبه شب به مستطیل سبز بازگردند. این دو بازیکن در جریان بازی‌های ملی به ترتیب از ناحیه عضلانی و ضرب‌خوردگی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شدند و بازی مقابل لوانته را از دست دادند.

وضعیت په‌په، مدافع پرتغالی رئال اما هنوز نامعلوم است و به نظر نمی‌رسد که بتواند شاگردان رافائل بنیتس را برای سفر به پاریس همراهی کند. در سوی دیگر دانیلوی برزیلی که مقابل لوانته بازی کرد، انتظار می‌رود مقابل PSG در ترکیب قرار بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس