آکادمی ملی المپیک که برپایه اساس نامه آن، می بایست در جهت ترویج فرهنگ المپیزم فعالیت کند، این روزها سوت و کور شده و در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش مشرق، همین چند روز پیش بود که در گزارشی ابهامات موجود در کمیته ملی المپیک ناشی از تصمیم گیری های مشکل ساز را منتشر کردیم. جایی که پس از ماه ها بلاتکلیفی، قرار بر این بود تا با برگزاری هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، تکلیف آکادمی مشخص شود، اما بازهم یک سرپرست جای سرپرستی دیگر را گرفت.  
 
حالا در شرایطی که آکادمی ملی المپیک می تواند نبض تپنده ورزش قهرمانی کشور باشد، تصمیم سازی ها به گونه ای بوده که این آکادمی، تبدیل به یک مرکز نیمه تعطیل شده است.
 
آکادمی ملی المپیک که برپایه اساس نامه آن، می بایست در جهت ترویج فرهنگ المپیزم فعالیت کند، این روزها سوت و کور شده و به حیاتش ادامه می دهد. این مرکز که می توانست نقش ویژه ای در ارتقای ورزش قهرمانی داشته باشد، به شکلی نیمه تعطیل درآمده و در بلاتکلیفی به سر می برد.
 
در این بین، تصمیم سازی های مدیریت کنونی کمیته نیز به تداوم این وضعیت و حتی دامن زدن به آن، کمک کرده است. در ابتدا، انتصاب دبیرکل کمیته به عنوان سرپرست آکادمی موجب شد تا شاهد بلاتکلیفی در این زمینه باشیم. در ادامه نیز فشارها منتهی به انتخاب یک سرپرست دیگر شد. دکتر فضل ا.. باقرزاده که ریاست فدراسیون شمشیربازی را بعهده دارد و عضو هیئت اجرایی کمیته نیز هست، به عنوان سرپرست انتخاب شد تا انتقادها را نیز موجب شود.
 
اکنون که این سردرگمی ادامه دارد، شاهدیم که آکادمی هر چه می گذرد، بیش از قبل دچار رکود می شود. به نظر می رسد بایستی مدیران کمیته در این زمینه جدی تر باشند و تصمیم سازی هایی داشته باشند تا شاهد رونق این مجموعه و خروج از شرایط کنونی باشیم. اکنون آکادمی تبدیل به حیات خلوتی شده که بیش از پیش در رکود و سکون به سر می برد. 
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس