سزار آخرین بار شنبه 18 بهمن ماه سال 93 با گلی تماشایی دروازه مارسیلیو دیاس را در لیگ منطقه‌ای کاتارنینزه برزیل باز کرده بود.

یک اتفاق ویژه در دیدار فولاد - تراکتورسازیگروه ورزشی مشرق - این بهترین اتفاق برای تونی اولیویرا پرتغالی بود. تراکتورسازان طی 7 هفته تنها یک مرتبه روی برد را دیده بودند تا اینکه جمعه در اهواز همای سعادت روی شانه‌های تونی نشست.

فولاد ته جدولی با تک گل امیدخالدی از مهمانش جلو افتاد. جنوبی‌ها در دقیقه 65 به این مهم دست یافته بودند. با این حال آگوستو سزار برزیلی بعد از سومین گل خود را طی 6 سال اخیر به ثمر رساند تا بازی در دقیقه 71 به تساوی کشیده شود. بعد هم پنالتی ایرانپوریان (90)  تونی و مردانش را به دومین پیروزی فصل رساند.

شاید ضربه کلیدی بازی را آگوستو زده بود. آنجا که گلش همچون آب سردی بود بر پیکر میزبان پرتحرک اهوازی. قابل تامل اینکه بررسی عملکرد این برزیلی در 6 سال اخیر نشان می‌دهد، آگستو ذاتا بازیکن گلزنی نیست.

زدن گل پیروزی به دیاس
مردی که از فاصله دور با شوت تماشایی‌اش دروازه فولاد را باز کرد، کلا اهل گلزنی نیست. آگوستو هافبک مورد علاقه تونی است. دلیل این ادعا حضور او در ترکیب اصلی تراکتور طی تمام هفته‌های لیگ جاری است. سزار طی این مدت (720) حتی یک دقیقه هم از ترکیب تراکتورسازان خارج نشد.

سزار آخرین بار شنبه 18 بهمن ماه سال 93 با گلی تماشایی دروازه مارسیلیو دیاس را در لیگ منطقه‌ای کاتارنینزه برزیل باز کرده بود. 8 ماه و 11 روز قبل گل دقیقه 84 آگوستو سبب شده بود تا ژوئین ویل 30 امتیاز هفته سوم رقابت‌ها را از دیاس بگیرد.

هر 1769 دقیقه یک گل
پیش‌تر عنوان شد که سزار با وجود دوندگی زیاد کلا هافبک گلزنی نیست. آمار نشان می‌دهد که این بازیکن از سال 2010 تا هفته هشتم لیگ برتر ایران برای تیم های برزیلی و تراکتورسازی 83 بازی انجام داده اما طی 5 هزار و 307 دقیقه فقط 3 گل به ثمر رسانده است. آگستو به طور متوسط هر 1769 دقیقه یک گل زده و شاید این از بخت خوش تونی اولیویرا بوده که سومین گلش طی 7 سال اخیر در بهترین زمان ممکن وارد دروازه فولاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس