کد خبر 483078
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

باشگاه سپاهان با قطعی شدن موضع فیفا در قبال دو بازیکن خارجی، باید درباره لغو قرارداد یا ادامه وضعیت فعلی تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی و لئاندرو پادووانی مدافع فصل گذشته نفت‌تهران که به عنوان دو بازیکن تاثیرگذار در فهرست 18 نفره بزرگسال سپاهان حضور داشته‌اند، با رای فیفا تا نیم فصل حق حضور در سپاهان را ندارند. باشگاهی که به شدت از کمبود نفر رنج می‌ برد و اگرچه محرم نویدکیا به این تیم بازگشته اما در بازی سیاه جامگان نشان داد که از وضعیت ایده آل ابتدای فصل فاصله گرفته است.
 
سپاهان که احسان حاج‌صفی، نویدکیا، شیمبا و پادووانی را از فهرست 18 نفره خارج می‌ بیند، اقدام به بازگرداندن نویدکیا کرده اما باز هم جای 3 بازیکن اصلی در ترکیب این تیم خالی است. حسین فرکی که اعلام کرده بود تا نیم فصل با هر شکلی که هست پیش خواهد رفت و به کار ادامه خواهد داد، با اعلام رد دعوی باشگاه سپاهان که اصرار به استفاده از این دو بازیکن برزیلی را داشت حالا باید درباره ادامه کار این دو تصمیم بگیرد.

شیمبا و پادووانی بازیکن سپاهان هستند و از این تیم حقوق می‌ گیرند اما ریسک بزرگی است که تا نیم فصل پای آنها صبر بشود. باید در نظر داشته باشیم که این دو بازیکن حتی در صورت حضور در سپاهان بعد از نیم فصل، نزدیک به 6 ماه از مسابقه دور بوده اند و طبعا شرایط لازم را برای حضور قوی در سپاهان بلافاصله بعد از بازگشت نخواهند داشت، ضمن اینکه همین حالا 8 بازی از دست رفته و مشخص نیست سپاهان با وضعیت فعلی بتواند 7 بازی دیگر را با همین بنیه تا نیم فصل صبر کند.

از اصفهان خبر می‌ رسد که باشگاه در حال تصمیم‌گیری درباره ادامه فعالیت یا لغو قرارداد با این دو بازیکن برزیلی است. دو بازیکنی که قرارداد با آنها از نظر مادی، معنوی و فنی به سپاهان لطمه بزرگی وارد کرده است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس