کد خبر 482994
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال در تلاش برای جدایی از این تیم است.

به گزارش مشرق، با توجه به تفاهم نامه ای که سجاد شهباززاده با استقلال داشته می تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی جمع آبی پوشان را ترک کند و محتمل است که در تعطیلات زمستانی شاهد این اتفاق باشیم.

گفته می شود یکی از دلایل جدایی سجاد به نگاه کی روش به او برمی گردد. شهباززاده بعد از بازی های خوبی که در ترکیب استقلال از خود به نمایش گذاشت انتظار داشت یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی باشد اما کی روش همه نگاه های خود را روی سردار آزمون و مهدی طارمی زوم کرده که هم قابلیت بازی در پست سانتر فوروارد را دارند و هم بال. در آینده ای نزدیک به این جمع رضا قوچان نژاد هم اضافه می شود که سبک بازی اش با سردار آزمون و مهدی طارمی متفاوت است و می تواند در سیستم 1-3-2-4 ضد حمله را به خوبی پیاده کند.

با این شرایط دور از ذهن است سجاد جای خوبی در ترکیب تیم کی روش پیدا کند هر چند که الان بحث اصلی دعوت از سجاد به اردوی تیم ملی است. خیلی هم نمی شود به کی روش به خاطر عدم دعوت از این بازیکن خرده گرفت به این خاطر که سردار آزمون و مهدی طارمی شرایط سنی بهتری دارند و قطعا در جام جهانی 2018 با ما خواهند بود.

با توجه به وضعیت پیش آمده سجاد بر آن است با حضور در یک تیم خارجی شرایط مالی خود را بهبود ببخشد، هر چند محتمل است با گل هایی که او در آنسوی مرزها به ثمر می رساند نگاه ها به وی در داخل تغییر کند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس