کد خبر 482550
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم هنوز در شوک درگذشت هادی نوروزی هستند و اعتقاد دارم اگر شیطنت برخی‌ها نباشد اتفاقات خوبی برای این تیم رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، علی انصاریان مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هم که چند روز از آن اتفاق گذشته باور نمی‌کنم که هادی دیگر در میان ما نیست اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس هادی، خانواده و به خصوص دو فرزندش را از یاد نبرند و به بچه‌های هادی کمک کنند تا به بهترین شکل بتوانند بزرگ شوند.

وی ادامه داد: بعد از رفتنم از پرسپولیس باید بگویم خوشایندترین اتفاقی که برایم رخ داد گرفتن جایزه جشنواره فیلم یاس از دست اساتیدی مثل مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، علیرضا زرین‌دست، فرهاد اصلانی و منوچهر شاهسواری بود و این اتفاق برای من واقعاً‌ خوشایند است که مقابل بزرگانی مثل سعید راد و مجید مظفری جایزه بهترین فیلم را بگیرم.

مدافع اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به خاطر سعید راد بارها فیلم عقاب‌ها را دیدم و به خاطر مجید مظفری چندین‌بار فیلم جنگ نفت‌کش‌ها را به سینما رفتم و گرفتن این جایزه مقابل این بزرگان برای من واقعاً ارزشمند بود. من برای فیلم‌هایی که در آن بازی می‌کردم روزها تحقیقات انجام می‌دادم و حتی 5 روز در ماشین بودم تا رفتار مردم را زیر نظر بگیرم حتی با دوستانی که چه خوب و چه بد در زندان داشتم صحبت می‌کردم بدانم یک فرد زندانی در جامعه چه شرایطی دارد و الآن خوشحالم که دو فیلم هدیه و سوختن توانسته‌اند با یک شرایط خوب به دست مردم برسند و فیلم سوختن هم قرار است از روز دوشنبه توزیع شود و امیدوارم که مردم از این فیلم خوششان بیاید.

انصاریان خاطرنشان کرد: فیلم سوختن برای من بسیار فیلم عزیزی است و با همه وجودم این فیلم را به مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کنم که هنوز هم باورم نمی‌شود یک جوان 30 ساله با دو فرزند خردسال دیگر در میان ما نباشد. پدرم سال‌هاست که فوت کرده و من هر هفته بر سر مزارش حاضر می‌شوم اما هنوز هم باور نکردم که او دیگر در میان ما نیست چه برسد به اینکه بخواهم باور کنم هادی فوت کرده است. وقتی به بیمارستان آتیه رفتم و خبر فوت هادی را شنیدم واقعاً باورم نمی‌شد اما هنوز هم باورم نمی‌شود که او دیگر با ما نیست.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس حمایت‌هایش را از فرزندان هادی دریغ نکند و همانطور که الآن کنار آنها هستند و مصاحبه می‌کنند تا روزی که فرزندان هادی بالاترین مدارج علمی را به دست بیاورند هم کنار آنها باشند. من با همه وجود فیلم سوختن را به هادی تقدیم می‌کنم و همیشه به یاد او خواهم بود.

انصاریان در مورد بازی دیروز پرسپولیس مقابل صبای قم هم خاطرنشان کرد: من گل‌های بازی را دیدم اما مسئله‌ای که مهم است این است که تعطیلی لیگ همیشه به ضرر پرسپولیس بوده. یادم می‌آید که ما پاس را بردیم و لیگ تعطیل شد و بعد از آن 4 بر 2 به فجر سپاسی باختیم. همیشه این تعطیلی‌ها به ضرر پرسپولیس بوده و دیدید که پرسپولیس بعد از بردن فولاد و تراکتورسازی به تعطیلات لیگ خورد و بعد از آن نتایج خوبی نگرفت.

وی در پایان تصریح کرد: البته باید قبول کنیم که بازیکنان پرسپولیس هنوز در شوک درگذشت هادی نوروزی هستند اما این تیم روزبه‌روز بهتر خواهد شد. معتقدم اگر شیطنت برخی‌ها نباشد اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس