کد خبر 482463
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حوادث جالبی رقم خورد.

به گزارش مشرق، مرحله دوم و نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی که روزهای 23 و 24 مهرماه به میزبانی اسلام آباد غرب کرمانشاه برگزار شد با قهرمانی تیم‌های بیمه رازی در هر دو رشته به پایان رسید. البته در این مسابقات حوادث جالبی رقم خورد که از آن جمله می‌توان به شکست افشین بیابانگرد و بهنام احسان‌پور، ملی پوشان ایران در مسابقات جهانی لاس‌وگاس اشاره کرد.

افشین بیابانگرد ملی‌پوش ایران در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی لاس‌وگاس و دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی  در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 4 مغلوب فرشاد بلفکه از تیم سینا صنعت ایذه شد. البته بیابانگرد یک بار هم در فینال مسابقات انتخابی تیم ملی مغلوب این کشتی‌گیر شده بود، هر چند با دو پیروزی در نهایت ملی‌پوش مسابقات جهانی شده بود.

پیام بویری نیز که مدال برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد در فینال با نتیجه 3 بر صفر هادی علیزاده پورنیا را که بعد از رهایی از بند مصدومیت به تازگی به میادین بازگشته است را شکست داد. البته علیزاده یک بار هم در مرحله مقدماتی با نتیجه 6 بر 6 مغلوب امین حمیدی اصل از تیم پاس قوامین شده بود. علیزاده نشان داد که فاصله زیادی با روزهای خوبش دارد و هنوز برای بازگشت نیاز به زمان دارد.

داود اخباری از بیمه رازی نیز با نتیجه 3 بر 2 به سامان عزیزی از سینا صنعت ایذه باخت. اخباری یک بار هم در مرحله مقدماتی با نتیجه 2 بر یک مغلوب احسان اخلاقی از پاس قوامین شده بود تا بعد از ناکامی در المپیک سیزم نشان دهد که از آمادگی مطلوبی برخوردار نیست.

البته در کشتی آزاد حوادث کمتر بود و در تنها حادثه مهم می‌توان به شکست بهنام احسان‌پور، قهرمان آسیا و ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی آمریکا از تیم بیمه رازی مقابل عباس دباغی از تیم ستارگان ساری با نتیجه 4 بر 2 اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس