دبیرکل حزب‌الله لبنان، با بیان اینکه دشمن به سوی جنگ روانی روی آورده است؛ تأکید کرد: هیچ چیزی حتی انفجارها و خونریزی‌ها نیز نمی‌تواند بین ما و امام حسین (ع) فاصله بیندازد.

خون‌ریزی‌ها و خودروهای انفجاری نمی‌تواند بین ما و امام حسین (ع) فاصله بیندازندبه گزارش مشرق، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در دومین سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، تأکید کرد: هیچ چیزی، نه انفجارها، نه خونریزی‌ها و نه خودروهای بمب‌گذاری شده نمی‌تواند بین ما و امام حسین (ع) فاصله بیندازد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان ادامه داد: در سال های اخیر به علت پیشرفت وسایل ارتباطی، دشمن بر جنگ روانی متمرکز شده و این رسانه‌ها بیش از گذشته این فرصت را به دشمن می‌دهد تا این جنگ روانی ادامه دهد.

وی در این باره ادامه داد: جنگ روانی به صورت مرحله به مرحله بر روی فکر انسان کار می‌کند و نظر او را در مورد مسئولیتش در قبال دیگران تغییر می‌دهد.

سید حسن نصرالله افزود: ما هم اکنون در قلب این جنگ روانی هستیم و اقدامات تبلیغاتی دشمن و نیروهای اسکتبار به حدی رسیده است که با بدیهیات ذهنی نیز بازی می‌کند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: داستان عدم مسئولیت لبنانی‌ها در مورد مناطق خارج از لبنان، بدعت است و برای هر شخصی لازم است تا فراتر از طائفه خود بیاندیشد و ما امروز در چنین شرایطی زندگی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: اسلام دینی است که با تمام ابزارهایش تأکید می‌کند که باید در قبال مردم و مسلمانان مسئولیت‌پذیر باشیم و ما هنگامی که متون اسلامی را می‌خوانیم، متوجه می‌شویم که عبارات «المسلمون»، «المؤمنون»، «الناس» و «عبادالله» به دفعات تکرار شده است و ما متوجه می‌شویم که موضوع در اسلام بشریت و انسان است.

حسن نصرالله در ادامه افزود: از وظایف ماست که در قبال امت اسلامی و منطقه و مقدسات مسئولیت‌پذیر باشیم.

دبیر کل حزب الله لبنان، تأکید کرد: ان هدفی بود که امام حسین (ع) از خلال شهادتش آن را محقق کرد و او با نثار خونش و روحش و با سخنان حضرت زینب (س) توانست اسلام را حفظ کند و یزید را ساقط نماید.

وی در انتها افزود: تهدید بزرگی که امروز اسلام و مسلمین را تهدید می‌کند، این است که کماکان یزید زمان، در موقعیت خود قرار دارد و مسلما اولویت ما این است که با این طاغوت، مبارزه کنیم که هدفش نجات اسلام و امت و افشا کردن سیرت زشت این حاکم جبار است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    عالی بود
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    کربلا وعده دیدار یاران حضرت صاحب الزمان علیه السلام
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    ماشالا به سید مقاومت لبنان. افتخار شیعه اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس