کد خبر 482231
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

رئیس جمهور روسیه مدت زمان ادامه حملات هوایی کشورش در سوریه را به نتایج عملیات های ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی منوط دانست.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی مدت زمان ادامه حملات هوایی کشورش در سوریه را به نتایج عملیات های ارتش سوریه علیه تروریست ها منوط دانست.

پوتین در این باره گفت: نیروی هوایی روسیه به موفقیت های چشمگیری در حمله به تروریست ها در سوریه دست یافته است و لذا ادامه این روند به نتیجه عملیات های زمینی ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی بستگی دارد.

وی پیشتر در اظهاراتی در نشست سران کشورهای مستقل مشترک المنافع  گفته بود: برآوردهای کنونی نشان می دهد که حدود ۵ تا ۷ هزار نفر از اتباع کشورهای مستقل مشترک المنافع مشغول جنگ در کنار تروریست های داعش هستند. ما اجازه نخواهیم داد آنها از تجربه های تروریستی که هم اکنون در سوریه به دست می آورند، بعداً در کشورهای خود استفاده کنند. لازم است تا مرکز مبارزه با تروریسم سازمان کشورهای مستقل مشترک المنافع در راستای هماهنگی و تبادل اطلاعات در این خصوص به صورت مؤثری عمل نماید.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بیژن ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    شخصاً گمان دارم سیا کارکشته ترین اپراتورش را با دقیق ترین موشک دوش پرتاب ( موشک های بزرگ ضد هوایی را آمریکا بخاطر جلوگیری از آبروریزی نمی تونه وارد کارزار با روسیه بکنه ) قاطی داعش کرده تا بلکه یکی از هواپیماهای روسی را بزنه
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    از طریق بالگرد نحوه ارسال مختصات مناطق مشاهده و تجمع و حضور داعشی ها را به مردم با گوشی یاد دهید تا موقعیتها را برایتان پیامک کنند تا راحت بمباران شوند.
  • با نام علی مدد گرفتیم ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    دممممممممممممممت گرم آب پاکی رو ریخت روی دست آمریکا و متحدان بی غیرتش
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    اینکه گفته زمان ادامه بمباران بستگی به نتیجه اقدامات میدانی دارد خیلی جالب و خوب و منطقی است. تاکنون کسی اینطور حرف نزده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس