کد خبر 482055
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷

روزنامه مارکا اسپانیا از ترس مسی و خانواده‌اش از جانب خانم مارتا سیلوا وکیل دولت اسپانیا که یکی از مسئولان رسیدگی به فرار مالیاتی آنها است، خبر داد.

به گزارش مشرق، اتهامات اخیری که به لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و پدرش درباره فرار مالیاتی شنیده می‌شود، کماکان ادامه دارد.

در این باره روزنامه مارکا وابسته به باشگاه رئال مادرید امروز خبر داد که مسی و خانواده‌اش از خانم مارتا سیلوا دی لاپوئرتا که منشی سابق باشگاه رئال مادرید بوده است ترس دارند که در این قضیه حق‌شان پایمال شود زیرا وی اکنون به عنوان وکیل و رئیس خدمات دولت اسپانیا فعالیت می‌کند و از مسئولان رسیدگی به اتهامات اخیر مسی و پدرش از فرار مالیاتی به شمار می‌آید.

مارکا در این رابطه گفت: مسی و خانواده‌اش از جانب خانم مارتا سیلوا وکیل و رئیس خدمات دولت اسپانیا احساس نگرانی می‌کنند، زیرا او پیش از این به عنوان منشی پرس رئیس باشگاه مادرید فعالیت می‌کرد.

بسیاری از افراد این اتفاق که خانم مارتا قبلا در باشگاه رئال مادرید کار می‌کرده و اکنون مسئول رسیدگی اتهامات مالیاتی مسی و پدرش است را تصادفی بیان می‌کنند اما مسی و خانواده‌اش این نظر را ندارند و از آن می‌ترسند که حقشان را پایمال کند زیرا پیش از این خانم مارتا سیلوا خواستار 22 ماه زندان برای مسی و پدرش شده بود.

از طرف دیگر پس از این اتهامات که بر علیه مسی و خانواده‌اش وارد شد، وکلا‌ء باشگاه بارسلونا هم بیکار ننشستند و اعلام کردند که با تمام وجود از ستاره باشگاه حمایت خواهند کرد، احتمالا محاکمه مسی و خانوداه‌اش در چند ماه آینده انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس