کد خبر 481981
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

سرمربی سپاهان گفت: اگر مشکلی بود که باعث شده نویدکیا به تمرینات سپاهان نیاید این مشکل از سمت ما نبود

واکنش فرکی به بازگشت نویدکیا به تمرینات
به گزارش مشرق، حسین فرکی در مورد حل مشکل محرم نویدکیا و بازگشت او به تمرینات سپاهان گفت: اگر چه محرم برگشت اما هر مشکلی هم که بود از سمت ما نبود با این حال از بازگشت او خوشحال هستیم و امیدوارم همکاری‌مان مجددا ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز فرصت نشد تا با نویدکیا صحبت کنم هرچند که در تمرینات صحبت‌های کلی را انجام دادیم اما به طور حتم در آینده زمان برای صحبت در این خصوص بسیار است با این حال هم من خوشحالم و هم هواداران و مجموعه تیمی سپاهان که نویدکیا یک بار دیگر به سپاهان بازگشت.

فرکی درمورد وضعیت نویدکیا گفت: محرم امروز با ما تمرین کرد اما آمادگی لازم را ندارد و چند وقتی کار دارد فکر نمی‌کنم یکی دو هفته‌ای به بازی‌ها برسد و فعلا باید به تمریناتش ادامه دهد.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: محرم صراحتا نگفته بود که از سپاهان خداحافظی کرده‌ام و همان موقع هم گفتم که چیزی مبنی بر خداحافظی او در بیانیه‌اش نیست.

وی در مورد مصدومیت غفوری در تیم ملی گفت: گفته بودم که با عدم کسب نتیجه لازم در ورزشگاه به ما توهین می‌شود اما لذتش را افراد دیگر می‌برند. ما به تیم ملی بازیکن دادیم و امروز به ما اعلام شد که نمی‌توانیم از غفوری سه هفته استفاده کنیم در هر صورت وقتی به بازیکن تا این اندازه رفت و آمد دارد و در فشار است این چنینی تبعاتی هم خواهد داشت.

امروز محرم به سپاهان برگشت و وریا باید تا چند هفته از لیگ خارج شود.

سرمربی سپاهان درمورد تاثیرات بازگشت نوید کیا به این تیم گفت: به هر حال مجموعه تیمی زحمت خود را می‌کشد و من هم از آنها تشکر می کنم بچه‌ها با همه کمبودها به خصوص در بحث بازیکن تمام تلاش خود را می‌کنند که جای تقدیر دارد از بازگشت محرم هم خوشحالم اما با این شرایط کار سختی را پیش رو داریم.

وی یادآور شد: وز گذشته هادی عقیلی با من صحبت کرد و او با چند بازیکن دیگر به منزل محرم رفت و  او را بر سر تمرین آوردند من نیز از خوشحالی هواداران خوشحالم و امیدوارم بتوانیم نتایج مناسبی را در ادامه فصل کسب کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس