کد خبر 481911
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرخیو راموس و دیگر بازیکنان رئال ندارد و شرایط موجود در تیمش را ممتاز توصیف کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از بحرانی شدن شرایط کار کردن رافائل بنیتس در رئال مادرید سخن به میان آوردند و از اختلاف این مربی بازیکنان بزرگ به ویژه سرخیو راموس نوشتند.

سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در نشستی خبری هر گونه اختلاف با راموس را رد کرد و گفت: واقعا از این همه داستان نویسی که رسانه ها خلق می کنند شگفت زده و غافلگیر شدم. من برای ماندن راموس در رئال مادرید بسیار جنگیدم و تلاش کردم. الان چه دلیلی دارد که با این بازیکن به مشکل بخورم. به صراحت بگویم که هیچ مشکلی با راموس ندارم و همه آنچه که در رسانه‌ها آمده دروغ است.

او ادامه داد: راموس کاپیتان تیم است. او یکی از بهترین بازیکنان رئال است و باید ثابت کند که بازیکن تاثیرگذاری برای ما است. دلیلی ندارد که با راموس مشکل داشته باشم. بازیکنان گاهی اوقات اشتباه می‌کنند و من به انتقاد از آنها می‌پردازم اما این نمی‌تواند بیانگر اختلاف من با آنها باشد.

بنیتس درباره شرایط تیمش گفت: رابطه بازیکنان رئال با هم بسیار خوب است و من از رقابت زیادی که در بین آنها شگفت زده شده‌ام. همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم تلاش می‌کنند. بازیکنان حتی در تمرین گروهی هم فقط و فقط به پیروزی فکر می‌کنند. ما در فضای بسیار خوبی در حال کار کردن هستیم.

سرمربی رئال درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت: متاسفانه بازیکنان آسیب دیده زیاد داریم. ما در هر هفته باید دو بار به میدان برویم و طبیعی است که بازیکنان آسیب ببینند. رسانه ها همواره از مشکلی به نام آسیب دیدگی می‌نویسند و آن را بیش از حد بزرگ می‌کنند. به هر حال رئال تیم بزرگی است و هواداران نباید زیاد نگران شوند.

بنیتس در پایان سخنان خود درباره خسه هم گفت: من در همین تمرین اخیر با خسه شوخی کردم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. فضای تمرینی رئال ممتاز است و همه لذت می‌برند. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا فضای خوبی را در بین بازیکنان به وجود آورم و اگر مشکلی به وجود می‌آید آن را در بین خودمان حل کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس