معاون روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: دادستان امارات با آزادی معلمان بازداشتی به قید وثیقه موافقت نکرد.

به گزارش مشرق، رسول پاپایی، معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:برخلاف تلاش های آموزش وپرورش برای آزادی با قید وثیقه معلمان ایرانی بازداشت شده در امارات، دادستان کل امارات با این امر موافقت نکرد.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: آموزش و پرورش برای آزادی معلمان ایرانی تمام تلاش خود را می‌نماید و از تمام ظرفیت ها برای آزادی آنها استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: هیئتی از سوی آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت از نزدیک به امارات اعزام می شوند.

پاپایی ادامه داد: رایزنی های فشرده ای با شیخ نشین های امارات از سوی آموزش وپرورش انجام گرفت تا معلمان و سرپرست مدرسه ایرانی در العین با قید وثیقه تا روز برگزاری دادگاه آزاد شوند اما با درخواست وزارت آموزش و پرورش  موافقت صورت نگرفت.

گفتنی است؛  روز گذشته سرپرست مدارس ایرانی در العین دستگیر و راهی زندان شد و به این ترتیب تعداد معلمان بازداشت شده در امارات به ۱۰ نفر رسید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    برج العرب که با موشک اومد پایین اون موقع موافقت میکنند البته اگه مختصر بخاری باشه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    پس چی شده ارزش پاسپورت ایرانی صد رحمت به دولت اقای احمدی نژاد
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    چرا صداوسیما هیچی نمیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا حضرات نمیفهمند اینکار سیاسی و با اشاره ال سعود خبیث برای تحقیر و فشار سیاسی بر ایران هست !! ننگ اوره بی تفاوتی هاتون نسبت به عزت ایران و کشور
  • ناشناس ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    آقا این امارات هرچی داره از صدقه سر صادرات حلقه دوم به ایران داره. اگه ما اسکله کاوه قشم رو سریعتر راه بندازیم این نوکرهای سعودیها هم به خاک سیاه میشینن. علی الحساب برقشون ده دقیقه قطع بشه حساب کار یکم دستشون میاد.
  • همکار فرهنگی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام قربان . سال گذشته بود یک معلم ترک در ترکمنستان به جرم زدن دانش آموزش به زندان افتاده بود . رئیس جمهورشان شخصا رفت و آزادش کردن! امکانش نیست بزرگتر ها وساطت کنن؟ با این شرایط پیش آمده همه به معلما گیر میدن اینم آخر و عاقبت بعد عمری تلاش رفتن معلم خارج کشور شدند! مسئول مستقیم اینکه مثلا پاسپورت فلان جا رو نداشتن کیه؟؟ اون مسئوله . زودتر فکری بحالشان کنین تا دیوانه نشدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس