کد خبر 481519
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برنامه لیگ را نگاه کردم چیزی حدود ۱۴۰ روز که نزدیک به ماه می شود لیگ برتر تعطیل است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد دیدار استقلال خوزستان و ملوان گفت: خیلی خوشحالم که به شهر اهواز آمدم وقتی به اینجا می‌آیم خاطرات جنگ برایم تداعی می‌شود. بازی مشکل و سختی در پیش داریم به آمادگی نسبی که نیاز داشتیم دست پیدا کردیم عزت‌الله پورقاز و حسین کنعانی از تیم ملی به جمع تیم باز گشتند آرش افشین که مقابل پرسپولیس مصدوم شد هنوز به جمع ما اضافه نشده و امیدواریم در مسابقه بعدی او را در اختیار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان در جایگاه خوبی قرار دارد و امیدواریم فردا عملکرد خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کنیم. متاسفانه مشکلات مالی داشتیم. تا حدودی تمرکز نفرات تیم کم شده بود هیأت مدیره و مسئولان باشگاه خیلی زحمت می‌کشند امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

استیلی در ادامه عنوان کرد: هنوز به ایده‌آل مدنظرمان نرسیدیم. یکسری بازیکن جوان آوردیم و سعی می‌کنیم از این نفرات به نحو احسن استفاده کنیم این بازیکنان استعدادهای بسیار خوبی هستند. باید این استعدادها را کشف کرد و بعد آموزش خوبی به آنها داد سال گذشته هم در راه آهن این کار را کردم و بیشترین بازیکن جوان را به لیگ تزریق کردم امسال همه این نفرات در لیگ بازی می‌کنند. وقتی لیگ جوان شود تیم ملی هم جوان می‌شود و اتفاق بسیار خوبی که در لیگ برتر امسال اتفاق افتاد تزریق این بازیکنان جوان و خوب به باشگاه‌ها بود خوشبختانه کی‌روش هم این نفرات را به تیم اضافه کرد.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: متاسفانه وقفه‌های لیگ به تیم‌ها آسیب می‌زند برنامه لیگ برتر را به دقت بررسی کردم. چیزی حدود 140 روز و نزدیک به 5 ماه تعطیلی وجود دارد. که می‌تواند به تیم‌ها آسیب بزند وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود تیم ها مجبور هستند اردو برگزار کنند و بازی تدارکاتی داشته باشند. این مسئله خود به خود باعث می شود باشگاه‌ها مشکل بخورند. اگر باشگاه‌ها قوی باشند تیم ملی قوی خواهد شد.

وی در پایان گفت: در تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم یک بازی خوب همراه با نتیجه ارائه کنیم هواداران ما هر شهری که بازی داریم کنارمان هستند و این یک نعمت بزرگ است که همیشه در تمرینات و در بازی‌ها از آن بهره می‌بریم. هواداران همیشه حامی ما هستند آمدیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم. هر چند که استقلال خوزستان و عبدالله ویسی خیلی خوب کار کردند. امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند و مردم از تماشای بازی لذت ببرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس