مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر خادم شهدا، «مهدی خادم دزفولی» که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع از قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود و در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات در حادثه منا قربانی بی‌کفایتی آل سعود شد، امروز برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم وداع با پیکر «مهدی خادم دزفولی» که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع از قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود و در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات در حادثه منا قربانی بی‌کفایتی آل سعود شد، صبح امروز چهارشنبه، 22 مهر ماه 94 در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار و سپس مراسم تشییع از بنیاد به سمت دفتر مقام معظم رهبری انجام شد.

خادم دزفولی

مراسم تشییع با شکوه پیکر مطهر این خادم شهدا به همراه یکی دیگر از قربانیان حادثه منا، ساعت 9 صبح از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

پیکرهای مطهر پس از طواف بر گرد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خادمان به شهدا تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و در جوار مطهر شهدا آرام گرفتند.

مراسم ختم این خادم شهدا و ایثارگران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) گلزار شهدا برپا می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس