کد خبر 481460
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

بازیکن میانی تیم تراکتورسازی می‌گوید نتایجی کسب شده در فصل جاری کسب کرده لایق این تیم نیست.

به گزارش مشرق، بختیار رحمانی درباره وضعیت خود پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و در روزهایی که لیگ تعطیل بود تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و فشار خوبی روی بدن‌هایمان ایجاد کردیم و آمادگی خوبی داریم.

وی افزود: امیدوارم با آمادگی که داریم روز جمعه نتیجه خوبی کسب کنیم و به‌طور حتم تمام هدف ما این است که بتوانیم به چیزی که تراکتور مستحق آن است برسیم ولی تیم ما کمی نیاز به زمان داشت اما کم‌کم به چیزی که همه بچه‌ها می‌خواستند نزدیک می‌شویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به خواسته‌هایمان پایبند باشیم و نتایج مناسبی کسب کنیم تا بتوانیم دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

رحمانی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر گفت: به نظر من هرچقدر که ما بیشتر با یکدیگر تمرین کنیم به ما کمک می‌کند تا هماهنگ‌تر شویم و بتوانیم به آمادگی ایده آلی برسیم.

وی درباره اظهار نظرهای مختلفی که از سوی او درباره کسری خدمت مطرح می‌شود، تأکید کرد: من تا امروز در هیچ رسانه‌ای در زمینه کسر خدمت صحبتی نداشتم و همیشه گفتم که دوست دارم با تمام جان‌ و دل در خدمت تراکتورسازی باشم و تا روزی که هستم به این تیم خدمت کنم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تصریح کرد: آقای عباسی در جزئیات این بحث هستند و حتی ابتدای فصل من به آن‌ها گفتم که حاضرم با تراکتورسازی قرارداد ببندم و بدون هیچ‌گونه مشکلی در این تیم بمانم و الان هم هیچ مشکلی ندارم و دوست دارم در این تیم بمانم و برای موفقیتش تلاش کنیم.

بختیار رحمانی خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: همه ما متأسفیم که نتایج تیم لایق نام تراکتورسازی نبوده است و تلاش می‌کنیم تا این نتایج را جبران کنیم و دوست دارم از طرف هواداران حمایت شویم و ما هم تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم تا به موفقیت برسیم ولی در رسیدن به موفقیت حضور آن‌ها بسیار مؤثر است و از آن‌ها می‌خواهم حمایت‌هایشان را از ما کم نکنند و پشت تیم باشند تا ما هم باروحیه بیشتری کارکنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس