کد خبر 481410
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور پیامی از تلاش و پیگیری رئیس مجلس در پیشبرد پرونده هسته‌ای و مدیریت بررسی برجام در مجلس و همچنین از همدلی و همراهی نمایندگان خانه ملت به‌ ویژه اعضای کمیسیون برجام در به تصویب رسیدن آن قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز سه‌شنبه 21 مهرماه جاری با صدور پیامی از تلاش و پیگیری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیشبرد پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و مدیریت بررسی برجام در مجلس و همچنین از همدلی و همراهی نمایندگان خانه ملت به‌ ویژه اعضای کمیسیون برجام در به تصویب رسیدن آن قدردانی کرد.

متن کامل این پیام در زیر آمده است.

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیّت،

با احترام، اکنون که در پرتو الطاف الهی، ارشادات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تدابیر ریاست محترم جمهوری و نیز به یمن همت و حمیت سایر خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی به ویژه حضرتعالی، زمینة مناسب برای پایان بخشیدن به بحران ساختگی هسته­‌ای فراهم آمده است، به حکم وظیفة اسلامی و انسانی، برخود فرض می­‌دانم تا از تلاش‌های صادقانه دست‌­ا‌ندرکاران این اقدام مبارک قدردانی کنم.

کسانی که با ابعاد و‌ زوایای پرونده هسته­‌ای کشورمان و سیر تحولات آن آشنایی دارند، نیک می‌دانند که جنابعالی طی 15 سال گذشته در مقام مدیری توانمند و مشاوری بصیر، تمام توش و توان خود را در مسیر عبور پیروزمندانه ایران اسلامی از این گذرگاه تاریخی به کار گرفته و نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاده­‌اید. بدون تردید در صفحات تاریخ معاصر ایران درج خواهد شد که جنابعالی در کل فرآیند مذاکرات هسته‌­ای و به سرانجام رساندن آن نقش مؤثری بر عهده داشته­‌اید.

تدابیر خردمندان جنابعالی در مقام دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و حل و فصل بسیاری از موضوعات مورد اختلاف در قالب بحث «مدالیته» و همچنین ارائه دیدگاه‌های راهگشا از سوی آن برادر گرانقدر در فرآیند مذاکرات محرمانه با ایالات متحده آمریکا در دولت‌های دهم و یازدهم و نیز در جریان مذاکرات چالش‌برانگیز و نفس‌گیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 از حافظه تاریخی ملت ایران زدوده نخواهد شد.

اینجانب همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به مدیریت شایسته جنابعالی در جریان بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)در مجلس شورای اسلامی و تصویب آن به حضورتان اعلام می‌کنم.

افزون براین، برخود واجب می‌­دانم تا به نمایندگی از خانواده بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌­ای از همراهی و همگامی همدلانه نمایندگان خانة ملت به ویژه اعضای محترم کمیسیون برجام سپاسگزاری کنم.

امید است در سایه اتحاد و انسجام اسلامی و همدلی و همزبانی ملی، بیش از پیش بر مسیر تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق یابیم.

دوام سلامتی و مزید توفیقات جنابعالی و همکاران گرامی را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌کنم.

علی‌اکبر صالحی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    اینجانب همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به مدیریت شایسته جنابعالی در جریان بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)در مجلس شورای اسلامی و تصویب آن به حضورتان اعلام می‌کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس