کد خبر 481286
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

در حالی که رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ مشکل فرهاد کاظمی برای هدایت تیم سیاه‌جامگان را شکایت باشگاه راه‌آهن اعلام کرده اما دبیر کمیته انضباطی این موضوع را رد کرده است.

به گزارش مشرق، پس از آنکه مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان هدایت تیم‌شان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به فرهاد کاظمی سپردند، ابهامات زیادی در صدور کارت این مربی و نشستن وی روی نیمکت تیم مشهدی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مطرح شد. با این حال مسئولان کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ از صدور کارت فرهاد کاظمی خبر داده و اعلام کرده‌اند که کارتش را حجت‌الاسلام علیپور، رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ در اختیار گرفته است.

از سوی دیگر رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ اعلام کرد کارت بازی سرمربی سیاه‌جامگان را در اختیار نگرفته است و کاظمی به دلیل شکایت باشگاه راه‌آهن از وی نمی‌تواند در مقطع فعلی روی نیمکت تیم سیاه‌جامگان بنشیند. حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اما اعلام کرد، تا این لحظه شکایتی از باشگاه راه‌آهن از فرهاد کاظمی به دست ما نرسیده است.

محمدرضا عباسی، مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان نیز روز گذشته به تهران آمده تا امروز (چهارشنبه) دیداری با علیپور داشته باشد. وی معتقد است مشکلی برای گرفتن کارت بازی سرمربی تیمش وجود ندارد و او می‌تواند در هفته هشتم لیگ برتر روی نیمکت سیاه‌جامگان بنشیند. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که تیم فوتبال سیاه‌جامگان روز جمعه در اصفهان باید به مصاف سپاهان برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس