برای رسیدن به مرز یک‌میلیون امضا، فقط ‌صد‌و‌پنجاه‌هزار امضا باقی‌ مانده است؛ پس بشتابیم تا همچون همیشه نشان دهیم ایرانی در مرگ هم‌وطنانش ساکت نخواهد نشست.

به گزارش مشرق، پرویز پرستویی طی یادداشتی از مردم خواست تا به کمپین مردمی و فاجعه «منا» بپیوندند: «وسعت عمق فاجعه منا به‌گونه‌ای است که هنوز جنازه پاک تعدادی از این قربانیان به آغوش بازماندگان نرسیده و در وضعیت نامعلومی قرار دارند و دیگر حجاجی که با درد و اندوه و درحالت شوک به وطن خود بازگشته‌اند، از این رخداد، داستان‌های اسف‌انگیزی دارند که شنیدنشان، تحمل و استواری کوه می‌خواهد و بس. حال پرسش این است که آیا باید سکوت کرد یا به یک اظهارتاسف صرف بسنده کرد؟

چه ایرانی و چه غیرایرانی و با هرگونه عرق ملی و مذهبی، انسانیت ایجاب می‌کند که به این کمپین بپیوندیم تا حداقل برای اظهار همدردی با خانواده‌های داغ‌دارمان و نیز ارسال یک سند مردمی برای تظلم‌خواهی انجام داده باشیم. همگی از آشنایانمان ‌بخواهیم تا در سایت موزه صلح جانبازان شیمیایی تهران، در کمتر از یک دقیقه، امضای خود را به‌سادگی ثبت کنند. برای رسیدن به مرز یک‌میلیون امضا، فقط ‌صد‌و‌پنجاه‌هزار امضا باقی‌ مانده است؛ پس بشتابیم تا همچون همیشه نشان دهیم ایرانی در مرگ هم‌وطنانش ساکت نخواهد نشست. یقین دارم که در آینده تاریخ، این سند میلیونی امضا‌شده، نشان جاودان دیگری ازغیرت همیشگی ما ایرانیان باشرف در جهان خواهد بود.

منبع: روزنامه شهرآرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    خب آدرس سایتشم میذاشتید چی میشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس