کد خبر 481015
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

معاون بهره برداری ناوگان راه آهن اصفهان گفت: قطار زندگی با هشت تا نه سالن و بیش از ۳۰۰ نفر ظرفیت مسافر در اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا چنگانی اظهار داشت: دومین قطار زندگی توسط شرکت قطار رجا به اصفهان رسید و در اولین سفر خود حامل ۸۰ مسافر خارجی بود.

وی در پاسخ به اینکه هدف از نامگذاری «قطار زندگی» چیست و آیا قرار است در طول سفر اقدام خاصی در ارتباط با نام قطار«زندگی» به منظور خانواده یا مفاهیم مربوط به زندگی انجام می شود و یا یا اسم آن تنها یک نامگذاری است و برنامه ای برای آن تعریف نشده، گفت: قطار زندگی بیشتر یک پروژه تبلیغاتی و راهی برای جذب بیشتر مسافر است.

معاون بهره برداری ناوگان راه آهن اصفهان تصریح کرد: قطار زندگی متشکل از هشت تا نه سالن با ظرفیت هر سالن ۴۰ نفر است و از یک رستوران دو طبقه با ظرفیت یکصد نفره و یک دستگاه آشپزخانه مشابه قطار مسافربری داخلی تشکیل شده است.

وی در پاسخ به اینکه قطار زندگی آیا همچون نامش زندگی در آن جاری است یعنی امکانات یا تجهیزات خاصی مقرر شده یا خیر همچون سایر قطارها است، گفت: خیر تسهیلات یا امکانات خاصی ندارد .

چنگانی با اعلام اینکه این قطار زندگی، دومین قطار زندگی شرکت رجاء است، اعلام کرد: قطار زندگی از بهترین کیفیت سالن ها برخوردار است و از نوع درجه یک بوده و یک قطار لوکس است که در هرسالن یک تلویزیون نصب شده است.

وی گفت: این قطار برای انجام یک کار فرهنگی یا اینکه اقداماتی فرهنگی در راستای زندگی و تقویت خانواده در آن انجام گیرد، نیست و تاکنون فکری در این خصوص  نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان گرامی هدایتی ، مدیر تور آژانس تماشاگه راز گیتی هستم .. در ایام عاشورا و تاسوعا ، یعنی همین چند روز پیش از این قطار استفاده کردم .. به عنوان یک متخصص و تحصیل کرده در امور گردشگری ، قطار زندگی یکی از ظعیف ترین و بی کیفیت ترین قطارها در مسیر تهران _ مشهد _ تهران بود که استفاده کردم و نسبت به قیمت 1.500.000 هزار تومانی کیفیت پذیرایی ضعیف ، کابین و راهروها کوچک و خدمات ارایه شده شامل مهمانداران ، شام ، کیک و چای و .. بسیار عادی در حد و اندازه قیمت و تبلیغات انجام شده نبود .. و بصورت کلی استفاده از قطار زندگی رو به هیچ نحوی توصیه نمیکنم .. با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس