کد خبر 480981
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

حسین یکتا گفت: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند اما در پیش خداوند، چیزی کم نمی‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حسین یکتا در کنگره شهدا و دانشجویان، اساتید، مداحان، رؤسای هیئت‌های مذهبی و ورزشکاران که به مناسبت ششمین روز کنگره سرداران و 2436شهید استان برگزار شد، افزود: حضور در مجالس گرامیداشت شهدا، نه رزق است و نه قسمت؛ بلکه دعوت است. بدون دعوت نیست. کارت دعوت شهدا به دل است.

این راوی دفاع مقدس، با روایتی از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور گفت: حضور در اردوهای راهیان نور نیز با دعوت شهداست، حضور در جلسه کنگره شهدای استان نیز حکمتی دارد که باید به حکمت آن توجه کرد.

یکتا به حضور دختر نیویورکی‌الاصل از منطقه شلمچه اشاره کرد و گفت: او خواستار بردن مقداری از خاک منطقه بود تا در غروب‌های دلگیر نیویورک برای دلتنگی‌هایش با‌ آن خاک درد و دل کند.

یکتا اظهار کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است. شهدا خاطرخواه ما بودند که قبل از تولد نسل‌های جوان امروز برایشان کشته شدند. شهدا لباس تقوا پوشیدند و مهدی حضرت زهرا(س) به آنها نگاه کرده است.

وی، تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین امام و ولی امر را یادآور شد و افزود: شهدای ما کافه دنیا را برهم زدند به طوری که امروز دیگر نامی از اسرائیل از نیل تا فرات نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تا 25سال دیگر اسرائیلی نیز وجود نخواهد داشت.

وی به فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان نیز اشاره کرد و گفت: اربعین روضه خود امام حسین(ع) و صراط المستقیم نجف تا کربلا است و به ظهور امام زمان (عج) کمک می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس