کد خبر 480877
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

مدیر برنامه‌های جاسم کرار اعتراف کرد اشتباه کرده است که به این بازیکن گفته به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، طاهر سعیدی، مدیر بر‌نامه‌های جاسم کرار با بیان این که جلسه‌ای با علی نظری‌جویباری ندارد، اظها‌ر کرد: با توجه به این که کرار روز گذشته (دوشنبه) به ایران آمده بود، تماسی با نظری‌جویباری برقرار کردم و او مثل همیشه درباره محل اسکان کرار امروز و فردا کرد. هیچ جلسه‌ای هم با او نداریم و ماحصل برگشتن کرار به ایران بد قول شدن من جلوی این بازیکن بود. اشتباه کردم به او گفتم که خانه‌ای برایش گرفته‌اند و به ایران بیاید. این در حالی است که این بازیکن هنوز خانه‌ای ندارد.

او در پاسخ به این سوال که کرار در حال‌ حاضر کجا ساکن است، گفت: همان طور که گفتم نه خانه‌ای برایش در نظر گرفته شده است و نه هتلی. الان در خانه یکی از دوستانش به همراه زن و بچه‌ حضور دارد. کرار تلفنی به من گفت که اشتباه کردم، به او گفتم به ایران بگردد. او به من گفت من آنها را خوب می‌شناسم و می‌دانم که خانه بگیر نیستند. تو خودت تا خانه‌ را ندیده‌ای، نباید به من می‌گفتی که به ایران برگردم. باید بر اساس قرارداد با آنها قانونی رفتار می‌کردی. من هم دیدم که حرفش درست است و واقعا مسئولان استقلال را به خوبی نمی‌شناختم.

مدیر برنامه‌های جاسم کرار در پایان و در پاسخ به این سوال که کرار با این وضعیت به تمرینات استقلال می‌رود یا نه، گفت: بله. این بازیکن به تمرینات استقلال می‌رود و درباره وضعیتش با پرویز مظلومی صحبت می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    اقای نظری این برخورد در شان ایرانی نیست کرار تو کشور ما مهمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس