کد خبر 480814
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

مدیر باشگاه آلکمار هلند با اعلام این که ملی پوش ایرانی نیازی به جراحی و دوری طولانی مدت از میادین ندارد خبر خوبی را به طرفداران این بازیکن داد.

به گزارش مشرق، ارنی استیوارت مدیر باشگاه AZ آلکمار در واکنش به انتقادات اخیر از خرید علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی از نایمیخن اعلام کرد اخباری که در خصوص دوری طولانی مدت این بازیکن به گوش می رسد اصلا صحت ندارد و جهانبخش ظرف دو، سه هفته آتی می تواند دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگردد.

هافبک ایرانی آلکمار بعد از حضور چند دقیقه ای در رقابت های یورولیگ برابر آتلتیک بیلبائو دوباره از ناحیه زانو آسیب دید تا کمتر از دو ماه سومین تجربه تلخ مصدومیت را پشت سر بگذارد.

استیوارت با تشریح وضعیت فعلی ملی پوش ایرانی تصریح کرد:«جهانبخش دوران نقاهت خود را زیر نظر پزشکان باشگاه در حال گذراندن است و آخرین تست های پزشکی نشان می دهد که این بازیکن فاصله چندانی با بهبودی کامل ندارد.امیدواریم از یک یا نهایت دو هفته دیگر علیرضا را در تمرینات گروهی آلکمار ببینیم تا با بازگشت او قدرت تهاجمی تیم بیشتر شود».

پیش از این اخباری در بین رسانه های هلندی درج شده بود مبنی بر این که گران ترین خرید این فصل آلکمار برای مدتی طولانی به دلیل مصدومیت نمی تواند به میدان برود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس