کد خبر 480160
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

سرمربی جدید لیورپول هواداران تیمش را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست او را به چشم فرشته نجات تیم‌شان نبینند. البته این مربی آلمانی قول داد که در قرمز پوشان آنفیلد تغییر ایجاد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دیلی میل گزارش داد: سران باشگاه لیورپول بعد از نتایج ضعیفی که در فصل جاری با برندان راجرز به دست آوردند، تصمیم گرفتند او را از کار برکنار کنند و یورگن کلوپ، سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند را جانشین وی کنند.

پیوستن کلوپ به لیورپول، شور و هیجان خاصی به هواداران این تیم انگلیسی داده و باعث شده است تا آنها بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی تیم‌شان در فصل جاری رقابت‌های لیگ جزیره باشند.

استقبال هواداران لیورپول از کلوپ بسیار باشکوه بوده است و نشان می‌دهد که آنها به مربی آلمانی خود علاقه بسیار زیادی دارند. کلوپ که متوجه علاقه هواداران لیورپول به خودش شده است، از آنها خواست که انتظارات منطقی از او داشته باشند.

این مربی جوان آلمانی گفت: از هواداران لیورپول می‌خواهم من را مانند فرشته نجات‌شان تصور نکنند زیرا در این صورت آسیب خواهند دید. نباید انتظارت غیرمعقول از من داشت. انسانی هستم که نمی‌توانم روی آب راه بروم و علاقه‌ای هم برای غرق شدن ندارم.

کلوپ ادامه داد: به خوبی می‌دانم انتظارات هواداران لیورپول از من زیاد است. نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا تیمی خوب بسازم که روز به روز در حال پیشرفت باشد اما باید به همه هواداران لیورپول بگویم باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و گام به گام پیش برویم. سخنان و انتظارات ما باید منطقی باشد و تنها به فوتبال فکر بکنیم.

سرمربی سابق بوروسیا دورتموند درباره این سوال که آیا می‌تواند لیورپول را بعد از مدت‌ها به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند نیز پاسخ داد: هواداران لیورپول مدت‌هاست که در حسرت قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و دیگر صبر آنها به پایان رسیده است. به شما قول می‌دهم که این شرایط به پایان خواهد رسید. مربی‌ای هستم که با دیگر مربیان تفاوت دارد. تیمم تغییر خواهد کرد اما نه یک روزه. به زمان نیاز داریم و باید باز هم صبر کرد.

لیورپول با وجود آن که خریدهای خوبی در فصل جابه‌جایی تابستانی داشت اما فصل را با برندان راجرز خوب شروع نکرد و از هشت بازی که به میدان رفته، تنها 9 امتیاز به دست آورده است و با تیم صدرنشین منچستر سیتی 9 امتیاز اختلاف دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس