کد خبر 480080
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

سفیر سوریه در تهران روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی شرکت و مراتب تسلیت بشار اسد رییس جمهوری سوریه را به همین مناسبت ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) عدنان محمود سفیر سوریه در ایران تسلیت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.

سفیر سوریه گفت: شهادت همدانی ارتباط محکم جبهه مقاومت را تحقق بخشید.

وی افزود: جنگ ما در مبارزه با تروریسم تکفیری، جنگ اخلاقی، انسانی و تمدنی برای شکست دادن تروریسم است که همه ملت های منطقه و بشریت را تهدید می کند.

همچنین «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفت وگو با خبرگزاری سانا شهادت سردار همدانی را تبریک و تسلیت گفت.

الزعبی افزود: شهید همدانی در حال انجام ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

وی افزود: او نمونه متجلی اخلاقیات و ارزش ها بود...به شهید همدانی، خانواده و بستگان، ملت دوست ایران و مسئولانن ایرانی این شهادت عظیم را تبریک می گویم.

سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگ های ناهمتراز (در مبارزه با ضدانقلابیون در کردستان در اوایل جنگ تحمیلی)، نقش موثر در جنگ تحمیلی، فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین(ع) را در کارنامه داشت.

سردار شهید همدانی از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال های گذشته که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ علیه تروریست های سوریه داشت عصر پنجشنبه در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    درود بر بشار اسد عزیز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس