یک شهروند فلسطینی در جریان عملیاتی شهادت طلبانه به وسیله سلاح سرد به شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی حمله کرده و دو تَن از آنها را به شدت مجروح ساخت.

گروه بین الملل مشرق- یک شهروند فلسطینی در جریان عملیاتی شهادت طلبانه به وسیله سلاح سرد به شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی حمله کرده و دو تَن از آنها را به شدت مجروح ساخت. بنابر این گزارش، مناطق واقع در شمال سرزمین های اشغالی بار دیگر به صحنه عملیات شهادت طلبانه جدیدی توسط شهروندان فلسطینی تبدیل شد.

عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در بیت ایل

بر اساس این گزارش، به دنبال این عملیات دو شهرک نشین که به وسیله سلاح سرد مورد هجوم قرار گرفتند، زخمی شدند. حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. از سوی دیگر، رسانه های فلسطینی از شهادت یکی دیگر از شهروندان این کشور به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه «بیت ایل» خبر می دهند.

عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در بیت ایل

این در حالی است که مردم فلسطین در اعتراض به کشتارهای اخیر نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و کرانه باختری، در مرزهای شرقی نوار غزه تظاهرات گسترده برگزار کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان یورش برده و شماری از آنها را به شدت مجروح کردند. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست ها در جریان یورش به این تظاهرات، از گازهای اشک آور و گلوله های جنگی و پلاستیکی استفاده کرده اند. به گفته رسانه های فلسطینی برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به دلیل استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس