کد خبر 479677
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 110 هزار صندوق برای انتخابات پیش بینی شده است، گفت: این تعداد صندوق برای هر دو انتخابات پیش بینی شده است.

علی پورعلی مطلق از تنظیم تقویم آموزشی برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت:ستاد انتخابات کشور، خود را ملزم به برگزاری سالم انتخاب می‌داند و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: 960 هزار نفر زیرنظر 270 مربی دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی مرتبط با انتخابات شرکت می کنند و این دوره‌ها تا دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی با حضور فرمانداران و بخشداران به‌صورت همایش منطقه‌ای برگزار می‌شود ادامه داد: مجریان در این دوره ها مباحث امنیتی، حقوقی و قانونی انتخابات را فرا می گیرند.

پورعلی مطلق با اشاره به اینکه در انتخابات قبلی مجلس خبرگان سن رای دهندگان 15 سال بود گفت: شرط سنی برای رای دهندگان در این دوره 18 سال است.

وی زمان ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را 28 آذر ماه عنوان کرد و افزود: زمان ثبت نام برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری نیز 26 آذر ماه است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 110 هزار صندوق برای انتخابات پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد صندوق برای هر دو انتخابات پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس