پس از انتشار گزارش "تمدید خودکار بسته‌های روزانه و هفتگی اینترنت موبایل"، این اپراتور اعلام کرد: از هرگونه پیشنهادی که منجر به شفافیت و سهولت بیشتر استفاده از خدمات برای مشترکین شود، استقبال می‌کند.

 به گزارش مشرق، روز گذشته گزارشی با عنوان "تمدید خودکار بسته‌های روزانه و هفتگی اینترنت موبایل" منتشر شد.

در این گزارش آمده بود که در بسته‌ اینترنت روزانه و هفتگی همراه اول، در صورت اتمام حجم پیش از پایان زمان بسته، به صورت پیش فرض و خودکار بدون درخواست مشترک بسته تمدید می‌شود. در حالیکه ذات طرح‌های کوتاه‌مدت مصرف مقطعی است و مشترک اغلب مایل به تمدید نیست.

همراه اول با ارسال توضیحی درباره این مطلب اعلام کرده: به استحضار می‌رساند: همراه اول همواره در ارائه خدمات خود سعی کرده است تا شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده و این موضوع نیز مستثنی از این امر نیست. در پورتال همراه اول در صفحه بسته های نوترینو به صورت صریح چنین ذکر شده است:

تمدید خودکار حجمی: در صورت تمام شدن حجم شبانه ­روزی، تمامی بسته­ های آلفا و آلفا+ به صورت خودکار تمدید حجمی خواهند شد. مشترکین می‌توانند با ارسال کد دستوری *100*8# تمدید خودکار را لغو کنند.

علت ارائه تمدید خودکار حجمی این است که اگر حجم بسته مشترکی به اتمام برسد، با تمدید خودکار بسته (که قابلیت لغو کردن نیز دارد) از احتساب مصرف وی با تعرفه آزاد خودداری شود که این موضوع از نظر اقتصادی به سود مشترک است.

با این حال، همراه اول از هرگونه پشنهادی که منجر به شفافیت و سهولت بیشتر استفاده از خدمات برای مشترکین شود استقبال می کند؛ لذا بدین وسیله به اطلاع می رساند که این موضوع علاوه بر اطلاع رسانی فعلی از طریق پورتال همراه اول، در کوتاه ­ترین زمان در متن پیامک های مختلفی که به مشترکین ارسال می شود نیز ذکر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یار غریب ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    :| :\ :/ :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس