در نظرسنجي صورت گرفته در سايت فردا بيش از 71 درصد کاربران کاشاني را مقصر اصلي اختلافات به وجود آمده در باشگاه دانستند و تنها 29 درصد دايي را در اين زمينه مقصر دانستند.<BR>

به گزارش مشرق، بسياري از کاربران سرويس ورزشي سايت فردا حبيب کاشاني را مقصر اصلي اختلافات اخير به وجود آمده در باشگاه پرسپوليس عنوان کردند.

درگيري و اختلافات حبيب کاشاني و علي دايي که از ميانه هاي فصل جاري بروز کرد در هفته هاي پاياني ليگ برتر به طور آشکار نمايان شد.

علي دايي صراحتا به مصاحبه عليه سرپرست باشگاه پرسپوليس پرداخت و حرکات وي را مشکوک و پشت پرده عنوان کرد. در مقابل کاشاني سکوت اختيار کرد و به اظهارات دايي پاسخي نداد.

از سوي ديگر در آخرين بازي پرسپوليس برابر تيم پيکان در ورزشگاه آزادي علي دايي بارها و بارها مورد تشويق هوارداران پرسپوليس قرار گرفت.

پيش از اين نيز هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا پس از دريافت سه گل از بنيادکار به درگيري لفظي در حمايت از دايي و شيث رضايي پرداخته بودند.

در نظر سنجي صورت گرفته در سايت فردا نيز بيش از 71 درصد کاربران کاشاني را مقصر اصلي اختلافات به وجود آمده در باشگاه پرسپوليس دانستند و تنها 29 درصد دايي را در اين زمينه مقصر دانستند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس