رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد که کشورش مشکلی با قضاوت داوران ایرانی ندارد و هیچ‌گاه در این زمینه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراضی نداشته است.

به گزارش مشرق، کنفدارسیون فوتبال آسیا چند روز پیش علیرضا فغانی داور بین المللی ایرانی را برای قضاوت دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم الهلال عربستان و الأهلی امارات انتخاب کرد، این تصمیم AFC با مخالفت سعودی‌ها همراه شد و در نهایت هم فغانی از قضاوت این دیدار کنار گذاشته شد.

بعد از آن بعضی از رسانه ها نوشتند که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دیگر دوست ندارند که قضاوت تیم‌های باشگاهی و ملی آنها به داوران ایرانی داده شود.

یوسف بن یعقوب السرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد که با دادن قضاوت تیم های اماراتی به داوران ایرانی مشکل ندارد و هیچ‌گاه به کنفدارسیون فوتبال آسیا هم در این زمینه اعتراضی نکرده است.

السرکال در گفت و گویی که با " عین‌الیوم" داشت، گفت: فدراسیون فوتبال امارات هیچ گاه اعتراضی را به کنفدارسیون فوتبال آسیا درباره قضاوت کردن داوران ایرانی برای تیم های باشگاهی و یا ملی امارات نفرستاده است. شرایط خوبی در منطقه حکم‌فرما نیست و حوادثی که اتفاق می افتد روی فوتبال تاثیر منفی گذاشته است. من دو سال است که با کنفدارسیون فوتبال آسیا ارتباط ندارم. تا الان نامه و درخواستی از سوی کشورهای حوزه خلیج (فارس) درباره دور کردن داوران ایرانی از قضاوت دیدارهای تیم های عربی به من نرسیده است.

یوسف السرکال یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبالی در قاره کهن است. او سال ها است که ریاست فدارسیون فوتبال امارات را برعهده دارد و در دوره قبل انتخابات ریاست کنفدارسیون فوتبال آسیا یکی از شانس‌های اصلی ریاست AFC بود اما در نهایت این شیخ سلمان بود که به عنوان رییس AFC انتخاب شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس