سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج حسین همدانی داعشی‌ها را همان‌هایی می‌دانست که وقتی در سوریه ناکام ماندند،وارد عراق شدند. این‌ها کاره‌ای نیستند. اینها یک مشت‌جیره خوارند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار شهید حاج حسین همدانی یکی از فرماندهان عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پنجشنبه 16 مهرماه در حومه شهر حلب در کشور سوریه بدست مزدوران داعش به شهادت رسید.

به همین مناسب مروری داریم بر سخنان این فرمانده حضوری مستشاری در کشور سوریه داشت در رابطه با تروریست‌های داعشی.

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

«بیش از 10 کشور نامه نوشتند و درخواست کمک از ایران برای مقابله با داعش کرده‌اند چرا که در برابر این گروه وحشی ضد دین ناتوانند و تنها به نیروهای سازمانی متکی هستند و به اقیانوس مردم اتکا ندارند. امروز مرزهای خود را به سامرا و بغداد و به سرزمین اشغالی برده‌ایم.»

•جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ در مراسم یادبود سرداران، فرماندهان و شهدای گردان 154 حضرت علی اکبر(ع) لشکر 132 انصارالحسین(ع) همدان:

«اگر شهدا نبودند، کشور ما هم مثل عراق و سوریه و افغانستان می‌شد. شهدای ما در تمام دنیا الگو و نمونه شده‌اند و همه ملت‌ها یاد گرفته‌اند که رمز پیروزی و موفقیت، ایستادگی و مقاومت در راه آرمان‌هاست. مقام معظم رهبری بصیرت را رمز پیروزی و موفقیت می‌دانند و امروز مردم سوریه به بصیرت و آگاهی رسیده‌اند و در راه رسیدن به این آگاهی و پیروزی هم هزینه‌ها و خسارات بسیاری را متحمل شده‌اند. نبود بصیرت عامل مهم شکست ملت‌هاست و هر جا که در طول تاریخ از دشمن ضربه خورده‌ایم، به خاطر بی‌بصیرتی بوده است و هر جا که ملت به آگاهی رسیده‌اند، توانسته‌اند بر دشمنان خود غلبه کرده و پیروز شوند. داعشی‌ها همان‌هایی هستند که وقتی در سوریه ناکام ماندند، وارد عراق شدند. این‌ها کاره‌ای نیستند. اینها یک مشت جیره خوارند که توسط پادشاه عربستان و دار و دسته وی که آمریکایی هستند مدیریت و تغذیه می‌شوند. در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران هم، صدام یک نیروی فریب خورده و بازیگر بود. همان کسانی که امروز این حرکات تروریستی را مدیریت می‌کنند، در آن دوران هم از صدام استفاده کردند. آنها یک روز در سوریه، یک روز در لبنان و یک روز هم در عراق به دنبال ایجاد فتنه هستند و در همه این فتنه ها هم کارگردان و بازیگردان یکی است و فقط بازیگران عوض شده‌اند.در این دوران هم گروهکی را به اسم داعش علم کرده‌اند که خودشان کاره‌ای نیستند. یک مشت فریب خورده هستند که به بازی گرفته شده‌اند. »
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صلواتی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم روحش شاد وراهش پر رهرو باد نهضت جهانی صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس