نایب رئیس کمیسیون بهداشت با ابراز رضایت از تلاش های کمیسیون برجام در برگزاری جلسات متعدد با موافقان و مخالفان برجام،گفت: کمیسیون مخالف رد برجام بود به همین دلیل چارچوب هایی برای اجرای آن تعیین کرد.

 به گزارش مشرق، عبدالرحمان رستمیان نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درخصوص گزارش کمیسیون برجام گفت: اعضای کمیسیون برجام وقت زیادی برای تدوین این گزارش مصروف کردند و با منتقدان، موافقان و مخالفان برجام مذاکره کننده قبلی و فعلی جلسه گذاشتند تا تمام ابعاد برجام را بررسی کنند.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون برجام با شورای عالی امنیت ملی گفت: کمیسیون برجام در این مدت کوتاه تلاش کرد از طریق تمام کانال های موجود داده های مورد نیاز را جمع آوری کند و در همین راستا از سایت های هسته ای و مراکز نظامی هم بازدید کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت اظهار داشت: کمیسیون برجام با رد توافق هسته ای در مجلس مخالف بود و در همین راستا پیشنهاد داد که طرح دو فوریتی تهیه شده و الزامات چارچوب هایی را برای دولت جهت اجرای دقیق برجام تهیه کند.

وی تصریح کرد: به طرف غربی نمی توان اعتماد کرد چون آنها با استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی مخالف هستند لذا باید خطوط قرمز اجرای برجام برای دولت تعیین شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس