کد خبر 478175
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

بازیکن تیم فوتبال لاس‌پالماس که باعث مصدومیت مهاجم بارسلونا شد، گفت برخورد میان این دو بازیکن تصادفی بوده و هیچ نیتی سوئی در کار نبوده است.

به گزارش مشرق، پدرو بیگاس، مدافع تیم فوتبال لاس‌پالماس که برخوردش با لیونل مسی، در بازی دو هفته پیش ستاره آرژانتینی بارسا را مصدوم و او را برای دو ماه خانه‌نشین کرد، درباره برخوردی که میان دو بازیکن صورت گرفت، گفت: مسی را عمداً‌ نزدم. من توپ را گرفتم و مسی با شیوه‌ای که توپ را شوت کرد به خودش آسیب رساند. مسی بازیکن بزرگی است و من آرزو می‌کنم که او هرچه زودتر به میادین برگردد.

بیگاس اضافه کرد که او پس از بازی قصد داشته است با مسی صحبت کند، اما نتوانسته این کار را انجام دهد. وی اظهار داشت: من می‌خواستم با مسی صحبت کنم، اما نشد چون او را به بیمارستان منتقل کرده بودند تا روی پایش معایناتی صورت گرفته شود.

دفاع وسط لاس‌پالماس فاش کرد که در لحظه برخوردش با مسی متوجه مصدومیت کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشده است. وی تأکید کرد: تا زمانی که بازی برای مدت کوتاهی متوقف نشده بود، نفهمیدم که مسی مصدوم شده است. مسی بدشانس بود که مصدوم شد. توپ بین پای من و مسی قرار گرفت و مسی در همان صحنه بود که آسیب دید. دوست ندارم که این موضوع ادامه پیدا کند و برای مسی آرزوی سلامتی دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس